Hrvatski jezik u novoj školskoj godini (2016./17.)

Poštovane učiteljice i učitelji hrvatskoga jezika,
poštovane kolege i kolegice,

srdačno vas pozdravljamo na početku nove školske godine 2016./2017. i povratka radnim obvezama. Nadamo se da ste se tijekom proteklih praznika dobro odmorili i prikupili snage za redovite poslove, ali i profesionalne izazove i iskušenja u vremenu koje je pred nama. Mnoge će aktivnosti ostati iste, a pojavit će se i neke nove. Novi učenici, kolege, roditelji, školske i druge profesionalne te društvene obveze imat će i svoje zahtjeve i novu dinamiku.

Kurikul(um)* Hrvatskoga jezika – umjesto sadržaja usmjerenost ishodima učenja

Prijedlog Nacionalnoga kurikuluma predmeta Hrvatski jezik dokument je kojim se predlaže novi način učenja i poučavanja Hrvatskoga jezika, najzastupljenijega predmeta u hrvatskim školama. Umjesto usmjerenosti na sadržaje učenja i poučavanja kurikul pozornost učenika i učitelja ili nastavnika usmjerava ka odgojno-obrazovnim ishodima. Člankom se ukratko prikazuje struktura kurikula i temeljne promjene koje se njime predlažu.

piše: Nataša Sajko, prof. savjetnica
članica stručne radne skupine za izradu prijedloga kurikuluma Hrvatskoga jezika

ZAGOVOR jezika hrvatskoga - broj IV

Ovaj smo novi, četvrti broj Zagovora usmjerili važnoj temi odgoja. Što je odgoj (u) nama i kako ga (kao učitelji) prenosimo učenicima; gdje smo u odnosu prema drugima? Primjeri dobre prakse (kako se uobičajilo reći) predstavljeni su u nekoliko važnih tema. Obradovat će vas, čvrsto vjerujemo, svaka od njih.

Teme su suvremene. Svevremene.