Biologija i kemija u novoj školskoj godini 2016./17.

Poštovane kolegice i kolege, učitelji i učiteljice, profesori i profesorice biologije i kemije,

nakon zasluženog i, vjerujemo, lijepo provedenog odmora, opet smo na početku nove školske godine. A novi početak istodobno je novi izazov i za učenike i za njihove učitelje. Biti učitelj moćna je profesija: kao učitelji imamo mogućnost promijeniti svijet odgajajući i obrazujući učenike kako bi postali zadovoljni, samosvjesni mladi ljudi koji su spremni biti pošteni i humani prema sebi i drugima.

U vremenu nagovještaja promjena u obrazovnom sustavu izdavačka kuća Alfa i uredništvo biologije i kemije i dalje je uz vas: pripremamo u suradnji s vama nove materijale koje možete potražiti na našim mrežnim stranicama, a tijekom školske godine brojne materijale uručit će vam naš stručni suradnik promotor.

Uporabom TESTMOZ-a do postizanja obrazovnih ishoda iz kemije

E-učenje najčešće se definira kao skup aplikacija i procesa, kao što je učenje temeljeno na Web-u, učenje temeljeno na računalu, virtualni razredi i digitalna suradnja, koji omogućavaju pristup nastavnim sadržajima pomoću različitih elektroničkih medija. U usporedbi s tradicionalnom nastavom koja u središte stavlja učitelja i njegovu kontrolu nad razredom, nastavnim sadržajem i procesom učenja i poučavanja, e-učenje u središte stavlja učenika kojem omogućava interaktivno učenje vlastitim tempom, u jednostavnom, fleksibilnom distribuiranom okruženju za učenje (Khan 2001, Grubišić 2007).

Glavni cilj sustava e-učenja je učenje, a način vrednovanja učinka sustava e-učenja je ispitivanje uče li učenici učinkovito uz pomoć tog sustava.
Željeli smo istražiti je li moguće postići obrazovnih postignuća iz kemije primjenom online testova izrađenih u programu Testmoz. Bilo je nužno prvo se upoznati s programom.

Biologija i kemija u novoj školskoj godini

Poštovane kolegice i kolege, učitelji i učiteljice, profesori i profesorice biologije i kemije,

započela je nova školska godina, a novi početak predstavlja izazov i za učenike i za njihove učitelje. Biti učitelj nije samo zanimanje, već je to životni poziv: učitelj poučava, pomaže djeci da otkriju svoje talente, razviju samopouzdanje i kompetencije koje će im omogućiti da budu aktivni i svjesni građani koji se odgovorno odnose prema sebi, društvu i okolišu.

Alfine znanstvene radionice u Pitomači

Osnovna škola Petra Preradovića iz Pitomače svoj Dan škole obilježila je temom „Znanstvene radionice”, a s ciljem popularizacije znanosti. U organizaciji nakladničke kuće Alfa te pod stručnim i znanstvenim vodstvom Alfinih autora i suradnika održane su radionice iz kemije, fizike i biologije. Radionice kemije vodili su dr. sc. Draginja Mrvoš-Sermek, izv. prof., i Vedran Vulić koji su pokazali učenicima kako obojiti plamen, kako načiniti „lava” lampu, kako nastaju zelena „zmija”, „crna mamba” i plin praskavac te kako obezbojiti tekućinu. Kemijanje je završilo pokusom „Od drveta, a bez zraka, novih tvari puna kapa”.