Stručno usavršavanje o CLIL metodi

Učiteljica engleskog i talijanskog jezika Marija Čarija Agoli i učiteljica biologije i kemije Antonija Bezić Radman sudjelovale su na stručnom usavršavanju Applying CLIL Methodology u Valenciji, Španjolskoj, koju je organizirala Esmovia iz Valencije, od 23. do 27. rujna 2019. Na stručnom su usavršavanju sudjelovali učitelji iz Hrvatske, Italije, Litve, Španjolske i Bugarske.

Vrednovanje kao učenje

Suvremeni kurikulumski pristup poučavanju uvodi, osim dobro poznatog sumativnog vrednovanja, i formativno vrednovanje tj. vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje s naglaskom na povezivanje poučavanja, učenja i vrednovanja. Učitelj više nije jedina osoba koja provodi vrednovanje učeničkih postignuća, sada tu ulogu preuzima i sam učenik. U kurikulumskom pristupu upravo je učenik u središtu odgojno-obrazovnog procesa u punom smislu te riječi.