Jednostavno s Alfom! To je odgovor na sva pitanja koja si postavljate u ovim zahtjevnim trenutcima, u kojima niste u mogućnosti prenijeti gradivo svojim učenicima na uobičajeni način.   ...

Uporabom TESTMOZ-a do postizanja obrazovnih ishoda iz kemije

E-učenje najčešće se definira kao skup aplikacija i procesa, kao što je učenje temeljeno na Web-u, učenje temeljeno na računalu, virtualni razredi i digitalna suradnja, koji omogućavaju pristup nastavnim sadržajima pomoću različitih elektroničkih medija. U usporedbi s tradicionalnom nastavom koja u središte stavlja učitelja i njegovu kontrolu nad razredom, nastavnim sadržajem i procesom učenja i poučavanja, e-učenje u središte stavlja učenika kojem omogućava interaktivno učenje vlastitim tempom, u jednostavnom, fleksibilnom distribuiranom okruženju za učenje (Khan 2001, Grubišić 2007).

Glavni cilj sustava e-učenja je učenje, a način vrednovanja učinka sustava e-učenja je ispitivanje uče li učenici učinkovito uz pomoć tog sustava.
Željeli smo istražiti je li moguće postići obrazovnih postignuća iz kemije primjenom online testova izrađenih u programu Testmoz. Bilo je nužno prvo se upoznati s programom.

Povijest u 2015./16.

Kako bismo unaprijedili nastavu povijesti, nastavnicima olakšali svakodnevni rad, a učenicima nastavu učinili zanimljivijom, u našem virtualnom kabinetu možete preuzeti zadatke za vježbu, tematske prezentacije, primjere iz prakse i prijedloge planiranja Građanskog odgoja.

Nove prezentacije u PowerPointu koje prate svaki nastavni sat bit će redovito ažurirane tijekom drugog obrazovnog razdoblja. Sve prezentacije za drugo obrazovno razdoblje bit će dostupne na dvd-u tijekom proljeća.