PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Na ovoj online edukaciji upoznat ćete:

• tri aspekta vezana uz značenje nule u razrednoj nastavi matematike (nula kao količina, nula kao znamenka i nula kao član u računskim radnjama)
• nove ideje i metodičke smjernice kako u nastavi primijeniti svaki od tih aspekata
• kako su ta tri aspekta prikazana u udžbenicima Otkrivamo matematiku, i zašto baš tako.

Također, moći ćete i:

• dobiti uvid u povijesne zanimljivosti vezane uz nulu.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• nulu su još od davnih dana pratile brojne „kontroverze“ – kako u matematičkom, tako i u metodičkom smislu, no upravo se ona pokazala ključnom za dobivanje nekih „matematičkih ratova“ u prošlosti, stoga je korisno i važno ukazati na problematiku vezanu uz nulu
• predavanje pruža nove primjere koji bi se mogli upotrijebiti u nastavnoj praksi.

 

O Vašem predavaču:

Dr. sc. Dubravka Glasnović Gracin izvanredna je profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje predaje kolegije vezane uz metodiku matematike na Odsjeku za učiteljske studije. Područja njezinih znanstvenih i stručnih interesa i aktivnosti jesu: istraživanje matematičkih udžbenika i ostalih resursa za nastavu matematike, matematika u STEM obrazovanju te popularizacija matematike pomoću interdisciplinarnih projekata. Bila je članica PISA-ine radne skupine za matematiku te radne skupine za Nacionalne ispite iz matematike NCVVO-a. Od 2015. godine suradnica je na projektu Hrvatske zaklade za znanost JobSTEM – Profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom osnovne škole. Od 2015. suradnica je na interdisciplinarnom projektu Matematička slikovnica na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Glavna je urednica časopisa za nastavu matematike Matematika i škola. Članica je Povjerenstva za polaganje stručnih ispita iz matematike u razrednoj nastavi. Zajedno s Gabrielom Žokalj i Tanjom Soucie, autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

Uvodni dio (10 minuta)

• prezentacija: motivacija i cilj predavanja
• upitnik

Prikazi podataka i konkretni materijali (20 minuta)

• prezentacija: nula, tri aspekta vezana uz nulu u razrednoj nastavi matematike

Završni dio (10 minuta)

• upitnik
• prezentacija: završni dio

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (10 minuta).