Slobodno vrijeme tijekom povijesti različito se doživljavalo i mijenjalo prema potrebama društva, no jedno je uvijek isto ‒ njegova važnost u razvoju ličnosti te zadovoljavanju interesa i potreba djeteta.
VRSTA: redovita nastava
KLJUČNE RIJEČI: slobodno vrijeme, rizični i zaštitni čimbenici, nastava PiD-a
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije moći ćete:
• objasniti osnovne pojmove, pristupe i teorije vezane uz slobodno vrijeme
• prepoznati strukturirane i nestrukturirane oblike provođenja slobodnog vremena kod djece.
Također, moći ćete i:
• upoznati načine analize provođenja slobodnog vremena učenika.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoj rad u pristupu obrade područja slobodnog vremena djece.
O VAŠEM PREDAVAČU
Bruno Matijašević, mag. prim. educ. i doktorand pedagogije na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Znanstveno se bavi pedagogijom slobodnog vremena, socijalnom i školskom pedagogijom. Autor je znanstvenih i stručnih radova iz navedenih područja. Redovit je sudionik domaćih i međunarodnih znanstvenih konferencija. Autor je integriranih nastavnih listića za razrednu nastavu iz Prirode i društva.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• Uvodni dio (Što je zapravo slobodno vrijeme?
B (20 minuta)
• Prikaz teorije i pristupa
C (15 minuta)
• Prikaz implementacije suvremenih pristupa o slobodnom vremenu u nastavi PiD-a
D (10 minuta)
• Zaključak