S pandemijom koronavirusa pojavili su se brojni izazovi na koje treba odgovoriti, i u profesionalnom i u privatnom životu. Mnogo je stresora koji povećavaju rizik od psihičkih bolesti i ni jedna generacija nije pošteđena.
PODRUČJE: Nastavne kompetencije
KLJUČNE RIJEČI: podrška, covid, mentalno zdravlje, psihičko stanje učenika
METODA POUČAVANJA: rješavanje problema
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije razumijet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• analizirati rezultate istraživanja vezane uz mentalno zdravlje tijekom COVID-a
• prepoznati kako su vaši učenici i što im treba
• primijeniti tehnike za poboljšanje mentalnog zdravlja učenika
• koristiti se tehnikama za lakše vođenje razgovora s učenicima.
Također, moći ćete i:
• prepoznati kako su učenici
• osnažiti suradnju s učenicima i njihovim roditeljima
• upotrijebiti korisne alate s ciljem podrške i poboljšanja mentalnog zdravlja učenika.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• ravnatelj i trebate voditi računa o učenicima i kolegama
• učitelj razrednik koji radi s različitim kolegama i skupinama učenika i trebate se osnažiti
• učitelj koji želi unaprijediti svoje mentalno zdravlje te pomoći učenicima i bolje ih razumjeti.
Preduvjeti:
• iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ)
• učitelj razredne nastave, učitelj predmetne nastave
• ravnatelj, pedagog, socijalni pedagog, psiholog.
Zadatci koje bi bilo dobro napraviti prije edukacije:
• razmisliti o tome kako se osjećate te kako ste unatrag dvije godine tijekom COVID-a.
Poželjno je prije edukacije napraviti sljedeće:
• razmisliti što vam je teško u komunikaciji s učenicima tijekom COVID-a
• razmisliti što ste do sada radili u smislu podrške učenicima.
Poslije online edukacije preporučujemo vam:
• ono što ste čuli isprobati s ukućanima kako biste isto mogli primijeniti u školi
• naučeno primijeniti u radu s učenicima.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Marija Jurić edukacijska je psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnoj i srednjoj školi. Radi kao stručna suradnica – psihologinja u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZO-u od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta „Sidro” te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održava u Osijeku i Đakovu. U sklopu prošlogodišnjih Alfinih webinara održala je modul „Emocionalni svijet darovite djece”. Uža područja interesa: socioemocionalni razvoj darovitih učenika, emocionalna inteligencija, emocionalne i komunikacijske kompetencije.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 min)
• Uvodni pozdrav i najava teme
B (5 minuta)
• Istraživanja tijekom COVID-a
C (15 minuta)
• Kako su učenici i odrasli
D (15 minuta)
• Što činiti u smislu podrške i kako pomoći učenicima
E (10 minuta)
• Tehnike i savjeti za podršku
F (5 minuta)
• Zaokruživanje teme
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (5 minuta)