Pobliže se upoznajte s temeljnim obilježjima koncepta Energija u kurikulumu nastavnog predmeta Priroda i društvo i važnosti najprirodnijeg oblika učenja ‒ istraživačkog učenja.


VRSTA: redovita nastava, dodatna nastava

KLJUČNE RIJEČI: istraživačka nastava, izvori energije, oblici energije, prijenos i pretvorba energije


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije moći ćete:

• temeljna obilježja koncepta Energija u Kurikulumu nastavnog predmeta Priroda i društvo.

Također, moći ćete i:

• uočiti važnost istraživačkog učenja
• povezati koncept Energija s brojnim životnim situacijama
• na primjerima opisati prijenos i pretvorbu energije
• opisati protok energije u hranidbenim lancima.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj koji želi proširiti vlastite spoznaje o konceptu Energija
• Vi ste učitelj koji želi istraživačkim učenjem realizirati koncept Energija.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:

• pročitati Kurikulum nastavnog predmeta Priroda i društvo za osnovne škole.

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Dr. sc. Mila Bulić profesorica je Metodike nastave prirode i društva na Filozofskom fakultetu u Splitu na Odsjeku za učiteljski studij. Doktorirala je biologiju i edukacijskom biologijom bavi se dugi  niz godina. Autorica je više udžbenika iz prirode i kemije za osnovnu i srednju školu te udžbenika iz prirode i društva za sve razrede osnovne škole. Autorica je brojnih didaktičkih materijala za nastavu prirode i biologije te znanstvenih radova iz područja obrazovnih znanosti. Sudjeluje u izradi Strategije grada Splita, podskupina – obrazovanje. Sudjelovala je i sudjeluje u brojnim domaćim i međunarodnim projektima. Član je organizacijskih i znanstvenih odbora međunarodnih konferencija. Mentorira studente na Festivalu znanosti, Europskoj noći istraživača te godinama drži radionice u Centru izvrsnosti u prirodoslovlju Splitsko-dalmatinske županije. Poseban interes njezina znanstvenog rada jest rad s darovitim učenicima u STEM području.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (5 minuta)
• Uvodni dio 

B (10 minuta)
• Koncept Energija

C (10 minuta)
• Istraživačka nastava

D (15 minuta)
• Prikaz aktivnosti unutar koncepta Energija

Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)