Iskustvenom radionicom i predmetnom korelacijom (Fizika – Biologija – Glazba) proširite svoje znanje o utjecaju zvuka na duh i tijelo.


MODUL: Istraživanje kroz glazbu

VRSTA: Redovita nastava, dodatna nastava, izvannastavne aktivnosti 

PODRUČJE: Predmetn korelacija

METODA POUČAVANJA: Projektna nastava, istraživačko učenje, dijaloška metoda.

KLJUČNE RIJEČI: zvuk, niske zvučne frekvencije, mišići, tlak, stres, biofeedback


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• razumjet ćete utjecaj zvuka na naše fiziološke funkcije, napetost i mišiće
• moći ćete proširiti svoje znanje o doživljaju i uporabi zvuka u terapijske svrhe
• upoznat ćete nove modele povezivanja gradiva iz različitih predmetnih pozicija
• znat ćete kako napraviti zabavnu iskustvenu radionicu s učenicima.

Također, moći ćete i:

• provjeriti istom metodom utjecaj glazbe koju slušaju na profesorima i osoblju škole
• isprobati niske zvučne frekvencije kao antistresnu terapiju za sebe.

Ova je online edukacija za Vas jer ste...

• Vi ste učitelj fizike, biologije ili glazbenog koji radi različite inovativne i zanimljive radionice i nastavne sadržaje pristupačne za sve skupine učenika
• želite poboljšati učeničke sposobnosti međupredmetnog povezivanja gradiva
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoju percepciju zvuka i njegova korištenja na terapijski način.

Poželjno je prije edukacije napraviti sljedeće:

pripremiti što veće zvučnike priključene na računalo.

 Poslije online edukacije preporučamo:

isprobati utjecaj niskih zvučnih vibracija na sebi.

 

O VAŠIM PREDAVAČICAMA

Slavica Gilić, profesor glazbene kulture, mentor i predavač na Muzičkoj akademiji predmeta Elementi muzikoterapije u nastavi glazbe. Umjetničko usavršavanje na Muzičkoj akademiji završila je iz područja elektroničke glazbe i utjecaja zvučnih vibracija na čovjeka. Trener je neurolingvističkog programiranja i edukator u području emocionalne pismenosti. Dugogodišnji je praktičar u području muzikoterapije te predavač na brojnim domaćim i inozemnim simpozijima.

Dijana Šutak diplomirala je na PMF-u u Zagrebu (smjer: profesor biologije), a radi kao učitelj mentor iz prirode i biologije u OŠ Žuti brijeg u Zagrebu.
Suautorica je digitalnih obrazovnih sadržaja za prirodu, biologiju i kemiju koji uključuju prezentacije, metodičke pripreme i kvizove u raznim digitalnim alatima za izdavačku kuću Alfa.
Školske godine 2019./2020. proglašena je jednim od 504 najuspješnija odgojno-obrazovna djelatnika.
Izradila je 15-ak videolekcija za potrebe i-nastave za nastavu biologije. Autorica je dviju objavljenih metodičkih preporuka u sklopu Škole za život.
Trenutno sudjeluje u izradi aktivnosti poučavanja za projekt Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom učenju u suradnji s Biološkim odsjekom PMF-a na online platformi BUBO (platforma za učenje biologije).

Emina Mutabdžija-Orešković, diplomirala na PMF-u Zagrebu, smjer: profesor fizike i kemije. Radi kao profesor fizike, savjetnik, mentor studentima profesorskih smjerova fizike na PMF-u. Voditelj je projekata Kroz prostor i vrijeme – povežimo razdvojeno, Lik i djelo Nikole Tesle i Our yellow hill in space . Autor je i suradnik na izradi metodičkih priručnika iz fizike za izdavačku kuću Alfa.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

UVOD U TEMU (10 minuta)

• Uvodna tri pitanja

PREDSTAVLJANJE ISTRAŽIVANJA (20 minuta)

ZAKLJUČAK I MOGUĆNOST SURADNJE (5 minute)

 

Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (15 minuta)