MODUL: Istraživanje kroz glazbu

VRSTA: Redovita nastava, izvannastavne aktivnosti 

PODRUČJE: Glazbena kultura, muzikoterapija i elementi građanskog odgoja

METODA POUČAVANJA: Projektna nastava, dijaloška metoda

KLJUČNE RIJEČI: glazba, kultura muziciranja, ranjive skupine, povezivanje


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• razumjet ćete suvremene težnje glazbene kulture u smjeru tzv. glazbe zajednice
• moći ćete i sami provesti aktivnosti koje povezuju učenike unutar razreda, unutar škole i unutar šire školske zajednice
• razumjet ćete kako glazbenim aktivnostima možemo raditi na upoznavanju i prihvaćanju drugih i drukčijih te na razvoju samopoštovanja i samopouzdanja.

Također, moći ćete i:

• provođenjem istih aktivnosti u svojoj školi pomoći ranjivim skupinama učenika u adaptaciji i samozastupanju.

 Ova je online edukacija za Vas jer ste...

• Vi ste učitelj ili razrednik koji želi raditi zanimljive i životno korisne sadržaje koji će učenicima pomoći u boljem razumijevanju sebe i drugih.
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoj rad uvođenjem inovativnih sadržaja te aktivnosti šireg okvira kurikuluma povezanog s elementima građanskog odgoja.

Poslije online edukacije preporučamo:

 odgovoriti na pitanja iz ankete i dati nam povratnu informaciju o edukaciji.

 

O VAŠIM PREDAVAČICAMA

Slavica Gilić, profesor glazbene kulture, mentor i predavač na Muzičkoj akademiji predmeta Elementi muzikoterapije u nastavi glazbe. Umjetničko usavršavanje na Muzičkoj akademiji završila je iz područja elektroničke glazbe i utjecaja zvučnih vibracija na čovjeka. Trener je neurolingvističkog programiranja i edukator u području emocionalne pismenosti. Dugogodišnji je praktičar u području muzikoterapije te predavač na brojnim domaćim i inozemnim simpozijima.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A Uvod u temu (5 minuta)
• Uvodna 3 pitanja (3 minute)

B Predstavljanje knjige (20 minuta)

C Predstavljanje osobnog praktičnog rada (5 minuta)

D Pitanja i komentari (10-15 minuta)