DOMENA: Algebra

VRSTA: Dodatna nastava

KLJUČNE RIJEČI: grafičko-aritmetička metoda, dodatna nastava matematike, predalgebarske vještine


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije:

• razumjet ćete prednosti crteža kao pomoći pri rješavanja zadataka
• moći ćete primjenjivati grafičko-artitmetičku metodu u radu sa svojim učenicima
• znat ćete prepoznati i razvijati važne predalgebarske vještine kod svojih učenika.

Također, moći ćete i:

• prepoznati važnost sustavnog upoznavanja učenika s različitim metodama rješavanja problema.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj koji želi razvijati vještine rješavanja problema svojih učenika, upoznati ih s različitim strategijama rješavanja problema te ih sustavno pripremiti za matematička natjecanja.

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Tanja Soucie izvrstan je savjetnik u Osnovnoj školi Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu gdje predaje matematiku. Voditeljica je metodičkih vježbi za studente Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kao i Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu. Ima završeni Master of Science in Education na Sveučilištu New England u SAD-u. Autorica je i voditeljica projekta Večer matematike. Voditeljica je Nastavne sekcije Hrvatskog matematičkog društva te je voditeljica Županijskog stručnog vijeća nastavnika matematike za Novi Zagreb. Urednica je časopisa Matka u kojem od 2003. godine redovito vodi rubriku Kutak za najmlađe. Surađivala je s NCVVO-om na međunarodnom istraživanju TIMSS te je bila članica radne skupine za Nacionalne ispite iz matematike. Deset godina bila je članica Državnog povjerenstva za natjecanja iz matematike. Zajedno s dr. sc. Dubravkom Glasnović Gracin i Gabrielom Žokalj autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

• Predalgebarske vještine (5 minuta)
• Grafičko-aritmetička metoda na natjecanjima iz matematike (10 minuta)
• Rad s učenicima na dodatnoj nastavi matematike na strategiji rješavanja zadataka grafičko-aritmetičkom metodom od prvog do četvrtog razreda osnovne škole (30 minuta)