Naučite planirati i provoditi jednostavna istraživanja izvan učionice, organizirati istraživanja, poticati iskustveno učenje, upotrebljavati IKT u nastavi… Sve naučeno online moći ćete primijeniti i offline!


VRSTA: redovita nastava

KLJUČNE RIJEČI: istraživačko učenje, istraživanje, nastava PiD-a


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije moći ćete:

• planirati i provoditi jednostavna istraživanja izvan učionice
• organizirati istraživanje promatranjem u prirodi
• pripremiti materijal za izvođenje istraživanja i promatranja prirode
• povezati teoriju s praksom
• poticati iskustveno učenje
• omogućiti zorni prikaz nastave
• stvarati suradničko učenje unutar projekta
• primijeniti načelo zavičajnosti
• upotrijebiti IKT u nastavi
• primijeniti integraciju nastavnih predmeta.

Također, moći ćete i:

• upoznati načine razvijanja vještina u prikupljanju podataka, bilježenja, zapisivanja i analiziranja
• upoznati učenje izvan učionice.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj razredne nastave koji želi osnažiti svoje kompetencije na području metodike Prirode i društva te pobliže upoznati načine praćenja, provođenja i vrednovanja istraživačkog pristupa u nastavi.
• Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite produbiti svoje znanje na području metodike Prirode i društva.

Preduvjeti:

• učitelj razredne nastave
• pedagog, socijalni pedagog, psiholog.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:

• pripremiti pitanja za predavače.

Poslije online edukacije preporučujemo vam:

• De Zan, I. (2001). Metodika nastave prirode i društva. Zagreb: Školska knjiga.
• Glasser, W. (1999). Nastavnik u kvalitetnoj školi. Zagreb: Educa.
• Haussner, S., Peko, A. (1999). Poticanje autonomije učenika kroz rad na projektima.
  U: Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Maribor: Univerza u Mariboru, Pedagoška fakulteta (str. 145-152).

 

O VAŠEM PREDAVAČU

Daliborka Rotar učiteljica je razredne nastave u OŠ Milan Brozović u Kastvu u zvanju učitelja mentora. U svojoj matičnoj školi bila je voditelj Eko škole, sudjelovala je u organizaciji i provedbi Plavog vala, u humanitarnoj akciji 7 kuna za sigurnu igru te u akcijama Zasadi stablo, ne budi panj!. Sa svojim razredima sudjelovala je u brojnim humanitarnim akcijama, poput akcija za socijalnu samoposlugu i stradale u potresu. Kao učiteljica u produženom boravku započela je istraživanje bilja i provođenje pokusa u nastavi. S učenicima je u sklopu produženog boravka sakupljala bilje te od njega pripremala sirupe, kreme, sapune i čajeve. Svoj rad prikazali su i na lokalnoj televiziji Kanal R unutar obrazovne emisije Smješkov svijet. Uspjeh i rad Eko škole zabilježen je u intervjuima za Novi list. Kao predavač i voditelj radionica sudjelovala je na Skupu kvalitetnih škola u Rijeci i Pazinu te na RAIYS summitu u Rijeci. Posljednjih nekoliko godina vodi aktivnost Mali istraživači i surađuje s Prirodoslovnim muzejom Rijeka. Izrađuje i javno objavljuje svoje uratke; pripreme, projekte i digitalne obrazovne sadržaje. Autor je projekta eTwinning Pusni običaji naših krajeva nagrađenog Nacionalnom oznakom kvalitete. Kao projektni partner sudjeluje i u drugim projektima eTwinning. Na CARNET-ovu portalu objavljuje članke i vijesti vezane uz obrazovanje.  Za školsku godinu 2020./2021. proglašena je jednom od 511 najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika. Za potrebe nastave na daljinu priprema i snima videolekcije za Prirodu i društvo, 4. razred.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (5 minuta)
• Uvod u temu

B (15 minuta)
• Istraživačka nastava

D (20 minuta)
• Primjeri dobre prakse

E (10 minuta)
• Pitanja za kraj

Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)