PODRUČJE: Engleski jezik kao strani jezik

MODUL: Disleksija u nastavi engleskoga kao stranog jezika

VRSTA: Redovna nastava

METODA POUČAVANJA: Dijaloška metoda

KLJUČNE RIJEČI: Dyslexia, definitions, English language, phonological awareness, memory, integration, phonemes, graphemes, multisensory, metacognitive, structured, direct


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove znat ćete:

 što je disleksija
kako disleksija može utjecati na učenje engleskoga kao stranog jezika
koje se metode poučavanja preporučuju u radu s učenicima koji imaju disleksiju.

Također, moći ćete i:

 steći osnovno znanje o disleksiji kako biste mogli prisustvovati daljnjim radionicama u kojima ćete moći primijeniti te spoznaje.

Ova je online edukacija za Vas jer...

Vi ste učitelj/nastavnik engleskog jezika koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva 
• 
Vi ste učitelj/nastavnik koji želi unaprijediti svoje poznavanje metoda poučavanja učenika s disleksijom kako bi postao uspješniji u svom radu.

Preduvjeti:

iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ)
učitelj/nastavnik engleskog jezika
 pedagog, socijalni pedagog, psiholog.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije: 

 razmisliti o teškoćama učenika koje ste dosad poučavali; kako su se manifestirale tijekom nastave.

Poslije online edukacije preporučamo vam:

 nastavak edukacije kroz seriju 'workshops' u organizaciji Alfe.

 

O VAŠIM PREDAVAČICAMA

dr. sc. Zrinka Fišer zaposlena je kao poslijedoktorandica na Sveučilištu u Slavonskom Brodu na Odjelu za društveno-humanističke znanosti. Engleski jezik i arheologiju diplomirala je na Sveučilištu u Zadru nakon čega je doktorirala na Glotodidaktici na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Dugo godina radila je kao učiteljica engleskoga jezika i ujedno surađivala s MZO na projektima obučavanja učitelja i nastavnika za poučavanje učenika s disleksijom. Opus njenog znanstvenog istraživanja obuhvaća upravo područje disleksije i metodike poučavanja engleskoga jezika. Rezultate svojih istraživanja objavljuje na raznim međunarodnim i domaćim znanstvenim skupovima i časopisima. 

dr. sc. Agnieszka Kałdonek-Crnjaković doktorirala je na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu s temom koja obrađuje poučavanje učenika s disleksijom engleskome kao stranome jeziku. Agnieszka je trenutno zaposlena kao docentica na Institutu za engleske studije na Sveučilištu u Varšavi, gdje drži kolegije Poučavanje učenika s posebnim obrazovnim potrebama engleskome kao drugome i stranome jeziku te Prilagodbe u poučavanju na nastavni stranih jezika. Na Pedagoškom fakultetu u Krakovu također predaje o ADHD-u na poslijediplomskome studiju za učitelje i nastavnike engleskoga jezika. Prethodnih godina radila je kao učiteljica i nastavnica engleskoga jezika te kao pedagoginja u Engleskoj, Poljskoj i Hrvatskoj. Diplomirana je nastavnica i stručni procjenitelj specifičnih teškoća u učenju engleskoga kao prvoga jezika te članica britanske organizacije Professional Association of Teachers of Students with Specific Learning Difficulties.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

 

A ( 10 minuta)

What is dyslexia?

B (10 minuta)

Dyslexia in Croatia

C (15 minuta)

Dyslexia and English language learning

D (15 minuta)

MMSD method

Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)