VRSTA: Redovna nastava

PODRUČJE: Vrednovanje: osvrt na vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje i vrednovanje naučenog kroz predmet Matematika.

KLJUČNE RIJEČI: vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje, vrednovanje naučenog


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije znat ćete:

• razlikovati dobrobit vrednovanja za učenje i kao učenje s aspekta učenika, odnosno učitelja, na konkretnim primjerima korištenja kartica, digitalnog alata, rubrika na nastavi matematike
• oblikovati zadatke za pisanu provjeru znanja usklađene s elementima vrednovanja u predmetu Matematika.

 

Ova je online edukacija za Vas jer...

• mi, učitelji, radimo s različitim skupinama učenika i temeljem pravovremenog razumijevanja poteškoća s kojima se učenici susreću možemo im pružiti pomoć kako bi uspješno ostvarili svoje ciljeve, učili ih pravilno samoupravljati vremenom, odnosno učenjem, a time i preuzimanju odgovornosti za isto.

Preduvjeti:

predavanje je napravljeno iz aspekta učiteljice matematike ali korištene strategije učenja na satima, metode rada i vrednovanje primjenjivo je za sve predmete.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije: 

• nije neophodno ali učitelji mogu otvoriti online dokument Odluka o donošenju kurikuluma za nastavni predmet Matematike za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj.

 

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Brankica Majdiš profesorica je matematike i informatike od 2000. godine, kada je diplomirala na Odjelu za matematiku pri Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Od iste godine radi u OŠ „Mladost” Osijek, a po zvanju je učitelj savjetnik. Redovito pohađa stručna usavršavanja i aktivno sudjeluje u njima. Voditeljica je jednog Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike Osječko-baranjske županije od 2014. godine. Osim što organizira stručne skupove, aktivno sudjeluje u njima. Predavala je na mnogim državnim skupovima iz matematike u Zadru, Osijeku, Zagrebu, kao i na CARNET-ovim korisničkim konferencijama u Rovinju, Dubrovniku, Šibeniku te u posljednje dvije godine na online predavanjima. Sudjelovala je u projektu Sigurnost djece na internetu 2014./2015. i izrađivala je nastavne sadržaje o sigurnom korištenju interneta. Od 2003. godine mentorica je studentima u izvođenju metodičkih vježbi iz nastave matematike u suradnji s Odjelom za matematiku u Osijeku. U školskoj godini 2017./2018. sudjeluje u projektu Ja raSTEM – stvaranje interdisciplinarnog STEM kurikuluma za darovite učenike, koji je u organizaciji OŠ „Hugo Kon” iz Zagreba, a OŠ „Mladost” jedna je od partnerskih škola. Autorica je priručnika iz matematike „Primjena kreativnih tehnika u nastavi matematike” (Alfa 2019.) kao i nekoliko stručnih članaka objavljenih na CARNET-ovoj korisničkoj konferenciji i časopisu „MIŠ”. Od 2019. sudjeluje kao jedna od voditeljica radionica za matematiku u Centru izvrsnosti Osijek. Sudjelovala je u provođenju eksperimentalnog programa Škola za život, kao učiteljica matematike, ali i kao mentorica u mentorskim radnim skupinama. Školske godine 2021./ 2022. ostvarila je i nominaciju MIE Experta. Veseli se novim izazovima, otvorena je za nova učenja i rad s darovitom djecom.