Kritičko mišljenje u glazbi

Koje kompetencije ponuditi učenicima 21. stoljeća u vremenu informacijske napućenosti kad su faktografske činjenice postale dostupne jednim klikom? Kakvog učenika danas, a čovjeka sutra želimo u svom društvu? Paradigma poučavanja mijenja se i traži nove pristupe pa tako i u Glazbenoj kulturi i Glazbenoj umjetnosti koje nude spektar materijala za oblikovanje svestrane, empatične, iskrene, kulturne, ali i kritički potkovane osobe. Upravo je razvijanje kritičkog mišljenja moćan alat za „preživljavanje” u digitalnom dobu. Osoba koja ima razvijeno kritičko mišljenje znat će prepoznati i odabrati „ispravne” informacije i sadržaje. Od kvalitetne glazbe, filmova, knjiga i članaka, do zanimanja, obrazovanja, političkih opcija, poslovnih suradnika, partnera. Uočavanje, analiziranje, a zatim izražavanje potkrijepljeno argumentima odlike su intelektualca 21. stoljeća! Upravo glazbena naobrazba nudi sadržaje i okruženje za njegovanje i razvoj kritičkog promišljanja.

Glazba 4

Glazba 4 udžbenik je za nastavni predmet Glazbena umjetnost u četvrtom razredu srednje škole (četverogodišnji gimnazijski program).