ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. TZK. D.1.1. Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnim vježbanjem i brine se o opremi za TZK.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju.
    • Brine se o opremi za TZK.

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA

Uz učiteljevo praćenje primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju te donosi odgovarajuću opremu za TZK.


SADRŽAJ

ovisni o uvjetima za provedbu nastave TZK (na otvorenim i u zatvorenim sportskim vježbalištima).


PREPORUKA ZA OSTVRIVANJE ODGOJNO-OBRZAOVNOG ISHODA

Dogovoriti primjerenu opremu za tjelovježbu ovisno o uvjetima rada te objasniti zašto je potrebna odgovarajuća oprema za tjelesno vježbanje.

Poticati pravilnu brigu o čistoći opreme za tjelesno vježbanje te korištenje pribora za osobnu higijenu nakon tjelesnog vježbanja.


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. TZK. D.1.2.Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • Prihvaća pravila igre.
    • Razmatra prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja u igri.

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA

Pokazuje interes za suradnju sa suigračima u igri.


SADRŽAJ

pravila motoričkih igara.


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Provođenje motoričkih igara usmjeriti na stjecanje socijalno-emocionalnih kompetencija učenika.