Uporabom TESTMOZ-a do postizanja obrazovnih ishoda iz kemije

E-učenje najčešće se definira kao skup aplikacija i procesa, kao što je učenje temeljeno na Web-u, učenje temeljeno na računalu, virtualni razredi i digitalna suradnja, koji omogućavaju pristup nastavnim sadržajima pomoću različitih elektroničkih medija. U usporedbi s tradicionalnom nastavom koja u središte stavlja učitelja i njegovu kontrolu nad razredom, nastavnim sadržajem i procesom učenja i poučavanja, e-učenje u središte stavlja učenika kojem omogućava interaktivno učenje vlastitim tempom, u jednostavnom, fleksibilnom distribuiranom okruženju za učenje (Khan 2001, Grubišić 2007).

Glavni cilj sustava e-učenja je učenje, a način vrednovanja učinka sustava e-učenja je ispitivanje uče li učenici učinkovito uz pomoć tog sustava.
Željeli smo istražiti je li moguće postići obrazovnih postignuća iz kemije primjenom online testova izrađenih u programu Testmoz. Bilo je nužno prvo se upoznati s programom.

Alfine znanstvene radionice u Pitomači

Osnovna škola Petra Preradovića iz Pitomače svoj Dan škole obilježila je temom „Znanstvene radionice”, a s ciljem popularizacije znanosti. U organizaciji nakladničke kuće Alfa te pod stručnim i znanstvenim vodstvom Alfinih autora i suradnika održane su radionice iz kemije, fizike i biologije. Radionice kemije vodili su dr. sc. Draginja Mrvoš-Sermek, izv. prof., i Vedran Vulić koji su pokazali učenicima kako obojiti plamen, kako načiniti „lava” lampu, kako nastaju zelena „zmija”, „crna mamba” i plin praskavac te kako obezbojiti tekućinu. Kemijanje je završilo pokusom „Od drveta, a bez zraka, novih tvari puna kapa”.