A-udžbenici, A-panel, pop-up interaktivna rješenja ispita, zapisi realizacije nastavnih sati za e-Dnevnik, individualizirani kurikulumi, ispitna mapa, prilagođeni ispiti znanja... Imamo Baš TO što vam treba!
MODUL: SOFT SKILLS / RAZREDNIČKI IZAZOVI
Suradnja ili partnerstvo s roditeljima
Koliko smo motivirani za pogled iz druge perspektive?
 
9. ožujka 2021.
Valerija Baran, prof. pedagogije
 

 

Ovaj je video napravljen u svrhu obrazovanja i namijenjen je učiteljima i nastavnicima za njihovu dodatnu edukaciju te je fokus isključivo na metodama učenja primijenjenim u praksi.

Suradnja ili partnerstvo s roditeljima
Koliko smo motivirani za pogled iz druge perspektive?
 

PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije moći ćete:

• uočiti važnost kvalitetne suradnje s roditeljima
• shvatiti razliku između pojmova suradnja i partnerstvo s roditeljima
• analizirati svoju dosadašnju suradnju
• osvijestiti važnost građenja odnosa međusobnog povjerenja i uvažavanja
• spoznati značaj vlastite motivacije za stvaranje partnerskog odnosa
• osvijestiti učiteljsku odgovornost za pokretanje i održavanje partnerskog odnosa.

Također, moći ćete i:

• organizirati roditeljski sastanak praktičnim alatima za upoznavanje roditelja
• napraviti plan roditeljskih sastanaka temeljen na istraženim očekivanjima i potrebama roditelja – uz predložene praktične alate i materijale.

Ova je online edukacija za vas jer

• Vi ste razrednik koji želi proanalizirati svoju suradnju i pronaći načine i alate za usavršavanje
• Vi ste razrednik kojem na početku karijere trebaju praktični alati za uspješno razredništvo i komunikaciju s roditeljima
• Vi ste učitelj svjestan da dobrom suradnjom i partnerskim odnosom s roditeljima možete utjecati na razvoj i napredak svojih učenika
• Vi ste učitelj svjestan da samo preventivnim radom možete otkloniti moguće nesporazume i sukobe s roditeljima.

Preduvjeti:

• motivacija za analizu vlastitog rada i želja za promjenama uz učenje novih alata i tehnika

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:

• ispuniti online upitnike:

ANALIZA MOJE SURADNJE S RODITELJIMA

Poželjno je prije online edukacije napraviti sljedeće:

• promisliti o vlastitoj suradnji s roditeljima i uočiti teškoće
• osvijestiti svoju (učiteljsku) odgovornost za pokretanje i održavanje partnerskog odnosa.

O Vašem predavaču:

Valerija Baran rođena je 11. travnja. 1971. u Vinkovcima. 1991. godine upisala je pedagogiju na Filozofskom fakultetu i od tada živi u Zagrebu. Već 20 godina radi kao stručna suradnica pedagoginja u OŠ bana Josipa Jelačića u Podsusedu. Veliku pažnju u svom radu posvećuje podršci učiteljima u raznim teškim situacijama s učenicima i roditeljima te savjetuje i educira roditelje koji se nađu pred raznim životnim izazovima. Smatra da je od iznimne važnosti raditi na stručnom usavršavanju učitelja s jedne strane, ali i na edukaciji roditelja s druge strane. Ponosna je supruga i majka 3 sina, pa jako dobro prepoznaje važnost ove teme i s roditeljskog stajališta.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (15 minuta)

• cilj predavanja
• važnost dobre suradnje
• upitnik – analiza upitnika
• o čemu ovisi dobra suradnja
• jesu li pojmovi suradnja i partnerstvo istoznačnice

B (10 minuta)

• teorijski dio
• Što je suradnja?
• Što je partnerstvo?
• Tko je odgovoran za građenje odnosa?

C (15 minuta)

• trenutni društveni položaj učitelja – mišljenje javnosti
• učitelj za 21. st. – cjeloživotno obrazovanje
• obrnuta učionica – pogled iz drugog kuta – ući u cipele roditelja
• prevencija problema – biti korak ispred
• planiranje partnerskog odnosa

D (15 minuta)

• Primjer roditeljskog sastanka
• Primjeri materijala za upoznavanje

E (5 minuta)

• način i pravila svakodnevne komunikacije – određuje učitelj
• poštivanje pravila
• zaključak

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (10 minuta).