A-udžbenici, A-panel, pop-up interaktivna rješenja ispita, zapisi realizacije nastavnih sati za e-Dnevnik, individualizirani kurikulumi, ispitna mapa, prilagođeni ispiti znanja... Imamo Baš TO što vam treba!
DAROVITI UČENICI - MODUL 3: EMOCIONALNI SVIJET DAROVITIH UČENIKA - PREDAVANJE 4/4
Emocije u mojoj učionici
Što mogu i trebam?

17. lipnja 2021.
Marija Jurić, mag. psych. (Udruga Klikeraj)
 

 

Ovaj je video napravljen u svrhu obrazovanja i namijenjen je učiteljima i nastavnicima za njihovu dodatnu edukaciju te je fokus isključivo na metodama učenja primijenjenim u praksi.

MODUL 3: EMOCIONALNI SVIJET DAROVITH UČENIKA - PREDAVANJE 4/4

PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije razumjet ćete / znat ćete:

• što su emocije
• emocionalne potrebe darovitih učenika
• bolje komunicirati sa svojim učenicima s ciljem emocionalne i psihološke dobrobiti.

Također, moći ćete i:

• ostvariti bolje odnose u učionici
• razumjeti emocije učenika i emocionalnu regulaciju.

Ova je online edukacija za vas jer...

• Vi ste učitelj koji u razredu ima različite učenike, između ostalog, i darovitog učenika, ili više njih, i trebate prepoznati njihove socioemocionalne potrebe i emocije
• Vi ste razrednik koji u svome razredu ima darovite učenike i trebate prepoznati, razumjeti i komunicirati s ciljem poticanja uspjeha učenika i kako biste imali što bolje odnose u razredu
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoja znanja i vještine prepoznavanja socioemocionalnih potreba i komunikacije istih kod darovitih jer ih želite kvalitetnije poučavati znajući njihove potrebe.

Preduvjeti:

• iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ)
• vizija da svaki učenik treba „individualiziran“ pristup u smislu poticanja sposobnosti, potreba i vještina.

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:

• razmisliti o svojim darovitim učenicima
• razmisliti o emocijama darovitih učenika, njihovim karakteristikama i vlastitom stilu komunikacije i razumijevanja njihovih emocija
• razmisli o komunikacijskim vještinama darovitih učenika, na koji način komuniciraju svoje emocije.

Poželjno je prije on line edukacije napraviti sljedeće:

• razmisliti o vještinama i osobinama svojih učenika u razredu
• prepoznati kako učenici reguliraju emocije te što im treba
• osvijestiti vlastiti stil komuniciranja i osluškivanja emocija učenika

O Vašem predavaču:

Marija Jurić magistra je psihologije, tj. edukacijska psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnoj i srednjoj školi. Radi kao stručna suradnica – psihologinja u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Članica je tima za psihološke krizne intervencije u MZO-u od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta Sidro te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održavaju u Osijeku i Đakovu. Također, od 2014. članica je organizacijskog odbora Tjedna psihologije u Đakovu. Uža su joj područja interesa emocionalna inteligencija, socioemocionalni razvoj darovitih učenika, emocionalne i komunikacijske kompetencije.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

 

A ( 5 minuta)
• predstavljanje i ponavljanje prethodnih webinara

B (15 minuta)
• što su emocije i zašto su važne

C (25 minuta)
• prepoznavanje, razumijevanje i regulacija emocija

D (25 minuta)
• emocije u mojoj učionici – što mogu i trebam

E (10 minuta)
• Zaokruživanje tema, povezivanje sva 4 modula

F (5 minuta)
• Odgovaranje na pitanja i pozdrav

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 do 10 minuta).

 

 

OVA JE EDUKACIJA DIO MODULA:

Modul 1: Darovitost
Webinar 1: Što je darovitost? - 11. veljače
Webinar 2: Identifikacija darovitosti - 18. veljače
Webinar 3: Karakteristike darovitih učenika - 11. ožujka
Webinar 4: Pristupi obrazovanju darovitih učenika - 22. travnja

Modul 2: Kreativnost
Webinar 1: Što nakon identifikacije darovitosti? - 25. veljače
Webinar 2: Kreativnost - 18. ožujka
Webinar 3: Procjena kreativnosti - 29. travnja
Webinar 4: Alati i metode u radu s darovitom djecom - 13. svibnja

Modul 3: Emocionalni svijet darovitih učenika
Webinar 1: Socioemocionalni razvoj darovitih učenika - 4. ožujka
Webinar 2: Emocionalno opismenjavanje darovitih učenika - 15. travnja
Webinar 3: Podbacivanje i kako ga spriječiti - 15. lipnja
Webinar 4: Emocije u mojoj učionici - 17. lipnja

 

Klikeraj čini tim psihologa i edukatora okupljenih oko ideje stvaranja okruženja za razvoj dječjih kognitivnih potencijala. Obogaćivanjem sredine nastoje stvarati uvjete za istraživanje dječjih interesa te potiču kognitivni razvojkod mališana predškolskog i školskog uzrasta.

www.klikeraj.hr