A-udžbenici, A-panel, pop-up interaktivna rješenja ispita, zapisi realizacije nastavnih sati za e-Dnevnik, individualizirani kurikulumi, ispitna mapa, prilagođeni ispiti znanja... Imamo Baš TO što vam treba!
DAROVITI UČENICI - MODUL 1: DAROVITOST - PREDAVANJE 2/4
Identifikacija darovitosti
Kako uočiti darovitu djecu?

18. veljače 2021.
Tihana Stapić, mag.psych. (Udruga Klikeraj
 

 

Ovaj je video napravljen u svrhu obrazovanja i namijenjen je učiteljima i nastavnicima za njihovu dodatnu edukaciju te je fokus isključivo na metodama učenja primijenjenim u praksi.

Identifikacija darovitosti
Kako uočiti darovitu djecu?

PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije upoznat ćete:

• postupke u procesu otkrivanja i identificiranja darovitih učenika
• etape procesa identifikacije
• ulogu učitelja u identifikaciji darovitih učenika
• instrumente identifikacije darovitih učenika
• izazove i opasnosti u procesu identifikacije.

Također, moći ćete i:

• (p)ostati dio okoline koja pozitivno utječe na darovitost
• otkriti moguće greške u početnoj procjeni darovitosti.

Ova je online edukacija za vas jer...

• Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za kolektiv koji radi s darovitima i želi stvoriti kvalitetno okruženje u kojem se prepoznaje i pruža podrška darovitoj i potencijalno darovitoj djeci.
• Vi ste učitelj koji želi stvoriti poticajnu sredinu za učenje i razvoj potencijala djece.
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje kompetencije u radu s darovitom djecom.

O Vašem predavaču:

Tihana Stapić diplomirana je psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u sustavu socijalne skrbi. Kroz svoje radno iskustvo usko je surađivala s djelatnicima osnovnih škola te vodila brojne edukacije učiteljima s ciljem omogućavanja razvoja sigurnog i poticajnog okruženja, kako za djecu, tako i za učitelje. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta Sidro te voditeljica programa razvoja kreativnog mišljenja kod djece.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


A (5 minuta)

• pozdrav, predstavljanje, plan rada, anketa

B (5 minuta)

• postupci u procesu otkrivanja i identificiranja darovitih učenika

C (15 minuta)

• etape procesa identifikacije

D (15 minuta)

• Zašto dolazi do pogrešaka u početnoj procjeni?

E (30 minuta)

• koji su instrumenti identifikacije darovitih učenika (s primjerima)

F (15 minuta)

• izazovi i opasnosti u procesu identifikacije

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 do 10 minuta).

 

OVA JE EDUKACIJA DIO MODULA:

Modul 1: Darovitost
Webinar 1: Što je darovitost? - 11. veljače
Webinar 2: Identifikacija darovitosti - 18. veljače
Webinar 3: Karakteristike darovitih učenika - 11. ožujka
Webinar 4: Pristupi obrazovanju darovitih učenika - 22. travnja

Modul 2: Kreativnost
Webinar 1: Što nakon identifikacije darovitosti? - 25. veljače
Webinar 2: Kreativnost - 18. ožujka
Webinar 3: Procjena kreativnosti - 29. travnja
Webinar 4: Alati i metode u radu s darovitom djecom - 13. svibnja

Modul 3: Emocionalni svijet darovitih učenika
Webinar 1: Socioemocionalni razvoj darovitih učenika - 4. ožujka
Webinar 2: Emocionalno opismenjavanje darovitih učenika - 15. travnja
Webinar 3: Podbacivanje i kako ga spriječiti - 6. svibnja
Webinar 4: Emocije u mojoj učionici - 20. svibnja

 

Klikeraj čini tim psihologa i edukatora okupljenih oko ideje stvaranja okruženja za razvoj dječjih kognitivnih potencijala. Obogaćivanjem sredine nastoje stvarati uvjete za istraživanje dječjih interesa te potiču kognitivni razvojkod mališana predškolskog i školskog uzrasta.

www.klikeraj.hr