A-udžbenici, A-panel, pop-up interaktivna rješenja ispita, zapisi realizacije nastavnih sati za e-Dnevnik, individualizirani kurikulumi, ispitna mapa, prilagođeni ispiti znanja... Imamo Baš TO što vam treba!
GEOGRAFIJA - UČENICI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Postupci prilagodbe i individualizacije u nastavi geografije
Kako pomoći učenicima s teškoćama u razvoju usvojiti znanja iz geografije?
 
13. travnja 2021.
Željka Butorac, prof. logoped
 

 

Ovaj je video napravljen u svrhu obrazovanja i namijenjen je učiteljima i nastavnicima za njihovu dodatnu edukaciju te je fokus isključivo na metodama učenja primijenjenim u praksi.

PROGRAM I RASPORED WEBINARA

PROGRAM WEBINARA

Nakon ove online edukacije znat ćete / razumjet ćete / upoznat ćete:

• kako prepoznati učenike s teškoćama u razvoju
• koje postupke i metode primijeniti u radu s učenicima kojima treba prilagoditi i individualizirati pristup u radu (izrada programa i postupaka za učenike)
• postupke prilagodbe i izrade građe lagane za čitanje
• strategije učenja pogodne za učenike s teškoćama u razvoju.

Također, moći ćete i:

• razviti vlastiti način prilagodbe nastavne građe
• prepoznati najbolje postupke u radu s učenicima s teškoćama u razvoju
• primijeniti strategije za podršku učenicima, inspirirati druge učitelje i roditelje.

Ova je online edukacija za vas jer:

• Vi ste učitelj odgovoran za uspjeh u radu učenika s teškoćama u razvoju
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate podržavati različitosti
• Vi ste učitelj koji svoje vještine želi unaprijediti kako bi pomogao svakom učeniku napredovati u usvajanju novih znanja.

Preduvjeti:  

• iskustvo rada s učenicima s teškoćama u razvoju (korisno, ali nije imperativ).

Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije: 

• prisjetiti se i zapisati koje probleme imate u radu s prilagodbom.

O Vašem predavaču:

Željka Butorac, prof. logoped, stručni je suradnik savjetnik u OŠ Marina Držića u Zagrebu gdje radi s učenicima s teškoćama u razvoju.

Nakon završene gimnazije diplomirala je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu i Filozofskom fakultetu u Zagrebu te stekla zvanje prof. defektolog logoped te prof. hrvatskog jezika. Pohađala je dodatne edukacije vezane uz područje rada.

Mentorica je studentima Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, odsjeka logopedije te dipl. logopedima pri uvođenju u rad. Radi u mnogim povjerenstvima i stručnim skupinama te na poslovima prilagodbi za polaznike na Državnoj maturi za osobe sa specifičnim teškoćama učenja. Autorica je i voditeljica mnogih projekata vezanih uz problematiku čitanja i njihovu rehabilitaciju. Napravila je prilagodbu četrnaest lektira prema principima građe lagane za čitanje (izdavači su Zaklada „Čujem, vjerujem, vidim“ i Školska knjiga) te prilagodila udžbenike za osnovnu školu od drugog do osmog razreda (izdavač Alfa).

Izlagala je na Svjetskoj konferenciji za čitanje u Portugalu (Bragi) 2009. godine rad vezan za čitanje i motiviranje na čitanje te na svim Kongresima logopeda u zemlji i inozemstvu. 

Objavila je niz stručnih članaka, recenzija knjiga, urednica je knjige o disleksiji (nakladnik Kigen), održala je medijske nastupe vezane uz problematiku čitanja.

Članica je Hrvatskog logopedskog društva i upravnog odbora Hrvatske udruge za disleksiju.

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.


Učinci i izazovi prilagodbe (90 minuta)

• prezentacija (60 min)
• grupna rasprava (20 min): S kakvim ste se izazovima susreli u radu s prilagodbama i individualiziranim postupcima? Smatrate li nešto neizvedivim?
• pitanje i odgovori

Predstavi ideje za napredak u radu (10 minuta)

• prezentacija: prijedlozi za poboljšanje rada

SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (10 minuta).