Pošaljite nam jednu razrednu fotografiju kojom dragim ljudima želite čestitati blagdane i sudjelujte u nagradnom natječaju. Svi će sudionici na poklon dobiti personaliziranu digitalnu čestitku! VIŠE
Neosporna stručnost naših autorskih timova u kombinaciji s tehnološkim inovacijama, profesionalim uslugama i vrhunskom podrškom već godinama opravdavaju povjerenje naših korisnika. Hvala vam što birate modro! 
Ne zaboravite da su Alfini promotori tu za vas! Uvijek im se možete obratiti i na njih se osloniti.

Je li važnije putovati ili stići?

Na ovogodišnjim Danima predškolskog odgoja SDŽ „Mirisi djetinjstva“ osobitu pozornost privuklo je predstavljanje knjige Je li važnije putovati ili stići!? Prijelazi djece rane i predškolske dobi iz obitelji u odgojno-obrazovne institucije autorica Ivane Visković i Adrijane Višnjić Jevtić. To je prva znanstvena monografija u Hrvatskoj koja pruža sustavan prikaz teorijskih postavki i praktičnih mogućnosti prijelaza djece iz obitelji u dječji vrtić te iz dječjeg vrtića u osnovnu školu.

Ova znanstvena monografija okvirno ima dva dijela:

  • prikaz teorijskih i empirijskih, recentnih svjetskih istraživanja područja prijelaza djece,
  • prikaz akcijskog istraživanja postupaka prijelaza u autentičnim uvjetima dječjih vrtića. Analizirani su oblici prijelaza, uloga i dobrobit djece, uloge obitelji i stručnih suradnika, mogućnosti suradnje i razvoja postojeće prakse na temelju suvremene znanstvene spoznaje.

Relevantna svjetska istraživanja povezuju kvalitetu prijelaza s aktualnom i dugoročnom dobrobiti djece. U institucionalnoj odgojno obrazovnoj praksi u HR moguće je uočiti poteškoće implementacije suvremenih znanstvenih spoznaja, razumijevanje paradigme djece, usmjerenost na školarizaciju i normativnu procjenu te važnost kulture zajednice. Istodobno, pojedina rješenja iz prakse kvalitetnija su od zakonskih određenja. Usmjerenost na dobrobit djece upućuje na potrebu razvoja procesa čemu ova knjiga može značajno pridonijeti.

Knjiga je namijenjena svim stručnjacima – praktičarima – odgajateljima, učiteljima i stručnim suradnicima zainteresiranim istraživati i razvijati profesionalne kompetencije i kvalitetu procesa prijelaza.