Jedini u Hrvatskoj spajamo znanje, entuzijazam i umijeće poučavanja u proizvod krojen prema pravim potrebama i izazovima nastave. Pročitajte više!
Podijelimo iskustva, prijedloge i zajedno unaprijedimo obrazovanje. Pridružite se Facebook grupi Razredna nastava - Alfa!
Pridružite nam se u novom likovnom natječaju Likovni izaZOOv (Alfa kalendar 2021.). Više o natječaju pročitajte ovdje.
Na stranici nastava.alfa.hr čekaju vas brojne videolekcije i ostali materijali koji će vas i vaše učenike voditi kroz nastavu na daljinu.

Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje

Pred nama je 18. studeni i naš nacionalni praznik, Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje.

U želji da u danima ograničenog fizičkog kontakta i samo(izolacije) damo svoj mali doprinos tom važnom datumu pripremili smo s dr. sc. Antom Nazorom, ravnateljem Hrvatskog memorijalno-dokumentacijskog centra Domovinskog rata, i učenicom Anteom Dedić desetominutnu priču o Vukovaru, gradu heroju Domovinskog rata. Nadamo se da ćete sa svojim učenicima podijeliti ovu, po prvi puta napravljenu priču samo za njih u znak sjećanja za sve one kojih više nema.

Ispis

NOVO: Ispiti znanja iz hrvatskoga jezika za 6. razred

   

Autorice: Vlatka Bišćan, Ivana Šavuk

Ispiti su odobreni od Agencije za odgoj i obrazovanje

A i B grupa - redoviti program
C grupa - primjereni program
Svaka grupa sadrži:
- navedene ishode koji se propituju po ispitu znanja
- sve domene propisanoga predmetnoga kurikula (Hrvatski jezik i komunikacija / Književnost i stvaralaštvo / Kutura i mediji)
- prijedlog vrednovanja
- rješenja svih ispita znanja (dostupno isključivo učitelju)

Kako smo upoznali osnovne i izvedene boje

Piše: Lidija Križanić

Početak prvoga razreda zasigurno je, kako za učenike tako i za svakog učitelja, vrlo zahtjevno i izazovno razdoblje. Upoznavanje djece i njihovih roditelja, stvaranje ugodnog razrednog ozračja, privikavanje učenika na poželjne oblike komunikacije i uopće na život i rad u zajednici, naglašavanje zajedničkih vrijednosti kojima se teži, a sve to uz ostvarenje obrazovnih ishoda tek je dio jednog kompleksnog zadatka – uspješnog uvođenja učenika u proces institucionaliziranoga obrazovanja.