Alfa nastavnici, stigli su novi Nastavnički dnevnici! Vidite se uskoro!
Pridružite nam se u novom likovnom natječaju "Alfa kalendar 2019." i činite dobra (umjetnička) djela! Cilj je natječaja spojiti likovno i literarno izražavanje, razvijati kreativnost, ...
Alfini dodatni nastavni materijali za razrednu nastavu (nastavni listići, zbirke zadataka, vježbenice, multimedijski sadržaji i pomoćna nastavna sredstva) neizostavni su pri vježbanju gradiva i kod ...

Uporabom TESTMOZ-a do postizanja obrazovnih ishoda iz kemije

E-učenje najčešće se definira kao skup aplikacija i procesa, kao što je učenje temeljeno na Web-u, učenje temeljeno na računalu, virtualni razredi i digitalna suradnja, koji omogućavaju pristup nastavnim sadržajima pomoću različitih elektroničkih medija. U usporedbi s tradicionalnom nastavom koja u središte stavlja učitelja i njegovu kontrolu nad razredom, nastavnim sadržajem i procesom učenja i poučavanja, e-učenje u središte stavlja učenika kojem omogućava interaktivno učenje vlastitim tempom, u jednostavnom, fleksibilnom distribuiranom okruženju za učenje (Khan 2001, Grubišić 2007).

Glavni cilj sustava e-učenja je učenje, a način vrednovanja učinka sustava e-učenja je ispitivanje uče li učenici učinkovito uz pomoć tog sustava.
Željeli smo istražiti je li moguće postići obrazovnih postignuća iz kemije primjenom online testova izrađenih u programu Testmoz. Bilo je nužno prvo se upoznati s programom.

ZAGOVOR jezika hrvatskoga - broj IV

Ovaj smo novi, četvrti broj Zagovora usmjerili važnoj temi odgoja. Što je odgoj (u) nama i kako ga (kao učitelji) prenosimo učenicima; gdje smo u odnosu prema drugima? Primjeri dobre prakse (kako se uobičajilo reći) predstavljeni su u nekoliko važnih tema. Obradovat će vas, čvrsto vjerujemo, svaka od njih.

Teme su suvremene. Svevremene.