Jedini u Hrvatskoj spajamo znanje, entuzijazam i umijeće poučavanja u proizvod krojen prema pravim potrebama i izazovima nastave. Pročitajte više!
Podijelimo iskustva, prijedloge i zajedno unaprijedimo obrazovanje. Pridružite se Facebook grupi Razredna nastava - Alfa!
Pridružite nam se u novom likovnom natječaju Likovni izaZOOv (Alfa kalendar 2021.). Više o natječaju pročitajte ovdje.
Na stranici nastava.alfa.hr čekaju vas brojne videolekcije i ostali materijali koji će vas i vaše učenike voditi kroz nastavu na daljinu.

Pristup Alfa portalu

Alfini korisnici svojim su odabirom udžbenika odabrali i najbolju podršku na tržištu. Svakom je učitelju odobren pristup svim potrebnim materijalima koji prate odabrane udžbenike. U slučaju poteškoća molimo vas da se javite svom promotoru ili na adresu e-pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Vesela lektira

Volim čitati zato što čitajući putujem, razmišljam, osjećam, smijem se... i ponekad plačem.
S knjigom ulaziš u novi svijet, naučiš, doživiš, prepoznaš se, opustiš…
Mislim da je važno čitati jer je to posebno iskustvo koje se ne može doživjeti drugim medijima.
(ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA KNJIGA U RH, 2019.)

Ovako vjerojatno progovaraju ljubitelji knjiga i čitanja jer i sama sam takva, ali mlađima je to naporno, daleko i strano. Oni čitaju jer moraju, uglavnom bez zadovoljstva i već dugo im je to teret koji zahtijeva dodatno vrijeme, angažman, strpljenje i disciplinu.

Kod učenika je poznat pad volje i motivacije za čitanjem i s tim problemom susrećem se godinama kao učiteljica, ali i kao roditelj. Sustavno se bavim tom problematikom već više od desetljeća te raznim načinima potičem učenike na ljubav prema čitanju, knjizi i pisanoj riječi.

Ispis

Sindrom Down – izazovi; Učenje engleskog jezika od 1. razreda osnovne škole

Fani Perun, prof. 

OŠ Ivan Duknović, Marina

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

Podučavanje učenika sa sindromom Down predstavlja izazov za učitelje, no nimalo više od rada s drugom djecom s teškoćama. Kako bi učenik bio uspješan, važno je izgraditi dobre odnose i ostvariti učinkovitu suradnju među svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Učenje treba biti višeosjetilno, uz prilagodbe po mjeri djeteta.