PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete:
• osnove metodike nastave statistike za razrednu nastavu (dio o prikazu podataka)
• smjernice kako učenici trebaju crtati stupčaste dijagrame i na što trebaju obratiti pozornost
• nove ideje kako upotrijebiti konkretne materijale u prikazu podataka
• kako je prikaz podataka osmišljen u udžbenicima Otkrivamo matematiku i zašto baš tako.
Također, moći ćete i:
• osmisliti vlastite primjere za prikaz podataka
• prepoznati pojmove: obilježje i vrijednost obilježja u prikazima.
Ova je online edukacija za vas jer:
• prema novom Kurikulumu za matematiku, statistika i prikaz podataka dio su razredne nastave matematike, a mnogi učitelji nikada nisu slušali metodiku nastave statistike i vjerojatnosti
• predavanje pruža nove primjere koji bi se mogli upotrijebiti u nastavnoj praksi.
O Vašem predavaču:
Dr. sc. Dubravka Glasnović Gracin izvanredna je profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, gdje predaje kolegije vezane uz metodiku matematike na Odsjeku za učiteljske studije. Područja njezinih znanstvenih i stručnih interesa i aktivnosti jesu: istraživanje matematičkih udžbenika i ostalih resursa za nastavu matematike, matematika u STEM obrazovanju te popularizacija matematike pomoću interdisciplinarnih projekata. Bila je članica PISA-ine radne skupine za matematiku te radne skupine za Nacionalne ispite iz matematike NCVVO-a. Od 2015. godine suradnica je na projektu Hrvatske zaklade za znanost JobSTEM – Profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom osnovne škole. Od 2015. suradnica je na interdisciplinarnom projektu Matematička slikovnica na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Glavna je urednica časopisa za nastavu matematike Matematika i škola. Članica je Povjerenstva za polaganje stručnih ispita iz matematike u razrednoj nastavi. Zajedno s Gabrielom Žokalj i Tanjom Soucie, autorica je serije školskih udžbenika iz matematike za razrednu nastavu pod nazivom Otkrivamo matematiku.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
UVODNI DIO (10 minuta)
• prezentacija: motivacija i cilj predavanja
• upitnik: iskustva s metodikom nastave statistike
PRIKAZI PODATAKA I KONKRETNI MATERIJALI (20 minuta)
• prezentacija: prikazi podataka, metodičke smjernice i primjeri
ZAVRŠNI DIO (10 minuta)
• upitnik: što očekujete da će učenicima biti najteže iz područja statistike
• prezentacija: završni dio
SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (10 minuta).