Vodič za virtualni događaj

Ako imate problema s pregledavanjem ili preslušavanjem virtualnog događaja, molimo pročitajte navedene potrebne minimalne tehničke uvjete te odgovore na često postavljena pitanja. 


MINIMALNI TEHNIČKI UVJETI

Traženi uvjeti možda će premašiti vašu trenutačnu konfiguraciju sustava, međutim ove se specifikacije preporučuju da bi se osiguralo optimalno iskustvo slušanja i/ili gledanja događaja pokrenutih na platformi ON24.

PODRŽANE KONFIGURACIJE SUSTAVA

Web-prijenosi

  • Windows 10 ili noviji (najnovija inačica Microsoft Edgea, Firefoxa ili Chromea)
  • Apple Mac OS 10.10 ili noviji (* najnovija inačica Firefoxa, Safarija ili Chromea)
  • Android 9 ili noviji (najnovija inačica preglednika Chrome)
  • Apple iOS 12 ili noviji (* najnovija inačica preglednika Safari)

* Službena podrška za „najnoviju“ inačicu gore spomenutih preglednika bit će dostupna unutar 8 tjedana od javne objave novog izdanja. Do tada će i dalje biti podržana prethodna inačica.

Ako upotrebljavate nepodržanu inačicu operativnog sustava Windows, Mac ili Linux, možda ćete naići na poteškoće pri pregledavanju i/ili preslušavanju događaja.

TESTIRANJE ALATA ZA REPRODUKCIJU MEDIJSKIH SADRŽAJA

Platforma ON24 podržava Microsoft Edge, Chrome, Firefox i Safari. Virtualno iskustvo možemo isporučiti putem jezika HTML5. Rezultati testiranja u nastavku otkrit će pojedinosti koje se odnose na vaše individualne mogućnosti.

Operativni sustav: Windows 10, 64-bitni
Preglednik: Chrome 91.0.4472.124

HTML5 Audio: PODRŽANO
HTML5 Video: PODRŽANO

INTERNETSKI PREGLEDNICI

  • Microsoft Edge (* najnovija inačica)
  • Mozilla Firefox (* najnovija inačica)
  • Safari (* najnovija inačica, samo za Mac)
  • Google Chrome (* najnovija inačica)

* Službena podrška za „najnoviju“ inačicu gore spomenutih preglednika bit će dostupna unutar 8 tjedana od javne objave novog izdanja. Do tada će i dalje biti podržana prethodna inačica.

INTERNETSKA VEZA

Prije nego što pristupite događaju, trebali biste osigurati da je vaš preglednik podešen za internetski prijenos (streaming) medijskih sadržaja. Za audiodogađaje preporučujemo minimalnu brzinu internetske veze od 128 Kbps. Za optimalno iskustvo pri praćenju videodogađaja trebat će vam minimalna brzina internetske veze od 800 Kbps.

 


ČESTO POSTAVLJENA PITANJA - TEHNIČKA PITANJA

URL za sudionike u poruci e-pošte s potvrdom o prijavi ne radi.

URL za pristup web-prijenosu vaš je program za e-poštu možda razdvojio na dva dijela. Provjerite je li URL isprekidan ili mu nedostaju znakovi. Možda ćete trebati izrezati i zalijepiti puni URL u polje za adresu vašeg web-preglednika.

Ispod je primjer razdvojenog URL-a.

http://event.on24.com/event.on24.com/cli
ents/help

Traži me ponovnu prijavu iako sam se već prijavio za sudjelovanje u događaju.

Ako ste se već prijavili za sudjelovanje u događaju, za pristup istome možete unijeti svoju adresu e-pošte u polje za prijavljene korisnike na stranici za prijavu, ako je to primjenjivo.

Napominjemo da na računalu morate imati omogućene kolačiće i JavaScript. Ako vam je potrebna pomoć ili dodatne informacije o kolačićima i/ili JavaScriptu, molimo idite na poveznicu Kolačići i JavaScript u rubrici Pomoć za virtualni događaj.

Stalno dobivam obavijest o pogrešci koja navodi da mi u obrascu nedostaju podatci ili da pri prijavi unosim neispravnu adresu e-pošte.

Kad se stranica za prijavu osvježi s obavijesti o pogrešci, provjerite jesu li ispunjena sva obavezna polja za prijavu i ponovo pošaljite obrazac.

Mogu li pristupiti događaju računalom različitim od onoga kojim sam se prijavio za sudjelovanje?

Ako ste se već prijavili za sudjelovanje u događaju, istome možete pristupiti bez obzira na računalo s kojeg ste se prvotno prijavili tako što ćete unijeti svoju adresu e-pošte u polje za prijavljene sudionike na stranici za prijavu za sudjelovanje u događaju.

Kada pokušavam pogledati događaj, dobivam zahtjev za unosom lozinke.

Ako se nalazite u mreži zaštićenoj vatrozidom, vaša tvrtka može zatražiti korisnički ID i lozinku kako bi vam bio omogućen pristup internetu ili možda morate ponovno podesiti postavke proxyja da biste pristupili ovom događaju. Molimo obratite se svome mrežnom administratoru.

Ako se nalazite u mreži zaštićenoj vatrozidom i pokušavate pregledati događaj koji je u HTTP formatu, možda morate ponovno podesiti svoj protokol da biste omogućili internetski prijenos (streaming) ovog događaja. Molimo obratite se svome mrežnom administratoru.

Nekim je događajima pristup ograničen, stoga zahtijevaju unos lozinke. Ako niste dobili lozinku pri prvotnoj prijavi za sudjelovanje u događaju ili ako lozinka nije bila uključena u pozivnicu za pristup događaju, obratite se tvrtki koja organizira događaj ili korisničkoj podršci.

Ne mogu se vratiti na stranicu za prijavu!

Nakon što se prijavite za sudjelovanje u događaju, na vaše računalo postavlja se kolačić koji nam daje do znanja da ste se već prijavili. Dakle, kada ponovno posjetite stranicu, automatski ćete zaobići stranicu za prijavu. Ako se trebate ponovno prijaviti ili ako trebate prijaviti drugu osobu za sudjelovanje u događaju, izbrišite kolačiće sa svoga računala i ponovno kliknite na poveznicu

Kada kliknem na gumb „Pokreni prezentaciju“, ne događa se ništa.

Ako vam je instaliran i aktivan softver za blokiranje skočnih prozora, možda upravo on blokira otvaranje prezentacijske konzole. Da biste sudjelovali u događaju, možda morate privremeno onemogućiti softver za blokiranje skočnih prozora.

Dobio sam obavijest „Sadržaj nije dostupan“.

Ako u alatu za reprodukciju medijskih sadržaja ili u prezentacijama dobijete obavijest „Sadržaj nije dostupan“, to znači da ne možete pristupiti internetskom prijenosu. Osvježite stranicu preglednika. Ako to ne riješi problem, pričekajte i kasnije pokušajte ponovo.

Dobio sam obavijest da je događaj trenutno nedostupan.

Ovu obavijest možete dobiti iz sljedećih razloga:

- Događaj kojem pokušavate pristupiti još nije emitiran. Provjerite vrijeme i datum događaja uživo da biste bili sigurni u točan termin.
- Događaj je možda bio dostupan samo za pristup uživo.
- Događaj kojem pokušavate pristupiti završio je, a inačica na zahtjev još nije dostupna. Da biste pristupili inačici na zahtjev, molimo provjerite dostupnost sadržaja 24 sata nakon završetka izvornog događaja.
- Događaj možda više nije dostupan.

Primam obavijest o pogrešci „HTTP nije pronađen“.

Potrebna je 128-bitna enkripcija za vaš operativni sustav i preglednik.

Zvuk se čuje neprekidno, no video se zamrzava.

Ovo se obično događa zbog zagušenosti mreže. Zagušenost mreže očituje se na različite načine:

- Zvuk radi neprekidno, ali video se zamrzava.
- Program se stalno zaustavlja i pokušava ponovno pokrenuti.
- Program se automatski zaustavlja i traži da ponovo kliknete na gumb Pokreni (Play) kako bi se prijenos nastavio.

Molimo da upute o zagušenosti mreže potražite pod odjeljkom Alat za reprodukciju medijskih sadržaja automatski se zaustavlja ili se stalno zaustavlja i pokušava ponovno pokrenuti.

Alat za reprodukciju medijskih sadržaja automatski se zaustavlja ili se stalno zaustavlja i pokušava ponovno pokrenuti.

Do zagušenja mreže može doći u bilo kojem trenutku zbog sljedećih problema:

- Ako se na internet povezujete preko spore veze ili preko zagušene Wi-Fi mreže ili mobilne mreže.
- Pokušavate pristupiti događaju u vrijeme najgušćeg internetskog prometa.
- Ako se na internet povezujete s mobilnog uređaja.
- Na mreži vaše tvrtke gust je promet.

Kako biste ublažili zagušenje mreže, možda biste trebali razmotriti sljedeće mogućnosti:

- Nadogradnja na bržu vezu.
- Svedite na minimum broj drugih aplikacija koje su vam pokrenute dok pristupate događaju.
- Pokušajte pristupiti događaju izvan vremena najgušćeg internetskog prometa.

Kako biste ublažili ove probleme, razmislite o smanjenju broja pokrenutih aplikacija. Ako pristupate događaju na zahtjev, pokušajte pristupiti prezentaciji kasnije kada se zagušenost mreže možda smanji.

Ništa ne čujem (ili je zvuk vrlo slab ili isprekidan).

Svakako provjerite je li vaš internetski preglednik ažuriran, jesu li zvučnici povezani, a zvuk uključen tako što ćete posjetiti neko drugo internetsko mjesto (primjerice YouTube).

Provjerite jesu li vam zvučnici priključeni na utičnicu, uključeni i pojačani te spojeni na audiopriključak računala. Vaši zvučnici ili slušalice moraju biti priključeni na zvučnu karticu, a ne u utičnicu za izlaz zvuka CD-ROM pogona. Ako i dalje ne čujete zvuk, provjerite postavke glasnoće sustava i glasnoću u alatu za reprodukciju medijskih sadržaja. Ako je vaš sustav postavljen pravilno, pokušajte prilagoditi postavke glasnoće sustava:

1. Kliknite Start, Postavke, a zatim Upravljačka ploča.
2. Dva puta kliknite na ikonu Multimedija.
3. Na kartici zvuka pojačajte glasnoću.

Ako je ova mogućnost zasivljena, znači da vaš sustav nije podešen za reprodukciju zvuka.

Mogu pristupiti događaju, ali ne vidim slajdove ili se slajdovi ne izmjenjuju.

Pokušajte osvježiti prezentaciju pritiskom tipke F5 na tipkovnici ili zatvaranjem i ponovnim pokretanjem prezentacije.

Ako ste se tek pridružili događaju koji je već započeo, pričekajte nekoliko trenutaka. Slajdovi su ili sinkronizirani s događajem i izmijenit će se sa sljedećom vremenskom oznakom u prezentaciji ili njima upravlja korisnik i mogu se izmjenjivati pomoću kontrola smještenih ispod slajdova.

Sustav mi se sruši kada pokušam pristupiti događaju.

Provjerite ispunjavaju li vaše postavke minimalne tehničke uvjete za prijenos događaja.Pokušajte očistiti predmemoriju preglednika (cache) i ponovo pokrenite događaj.

Vidim video, ali ništa ne čujem (ili je zvuk vrlo slab ili isprekidan).

Molimo pogledajte odjeljak Ništa ne čujem.

Ne vidim probni video.

Vaš alat za reprodukciju medijskih sadržaja možda nije pravilno instaliran ili nije podešen za internetski prijenos (streaming) formata događaja. Provjerite je li alat pravilno instaliran i provjerite njegove postavke kako biste potvrdili da je postavljen za primanje formata prijenosa.

Vidim probni video, ali ne vidim video događaja.

Ovo je možda povezano s pogrešnim postavkama proxyja u alatu za reprodukciju medijskih sadržaja. Molimo pogledajte odjeljak Ne vidim probni video. Također je moguće da nemate dopuštenje za pristup prijenosima uživo.

Video je isprekidan.

Prijem videozapisa može biti isprekidan zbog zagušenja mreže. Upute o zagušenjima mreže potražite u odjeljku Alat za reprodukciju medijskih sadržaja automatski se zaustavlja ili se stalno zaustavlja i pokušava ponovno pokrenuti.

 

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA - POTVRDE I SNIMKE

Neuspješno preuzimanje potvrde.

Ako niste uspjeli preuzeti potvrdu tijekom edukacije uživo, kliknite na poveznicu za edukaciju koju ste dobili u e-poruci pri registraciji/prijavi. Klikom na poveznicu otvara se snimka webinara u kojoj klikom na ikonu Potvrda možete preuzeti svoju potvrdu.

Na potvrdi ne piše moje ime (nego ime druge osobe).

Vrlo vjerojatno zato što ste se prijavili putem osobne poveznice koju Vam je proslijedio netko tko se već registrirao na edukaciju. U tom slučaju, nažalost, ne možemo Vam osigurati potvrdu jer nam nedostaju podatci o Vašem sudjelovanju.

Na potvrdi ne piše ni moje ni tuđe ime. :)

Gotovo je sigurno da na registracijskom (prijavnom) obrascu niste upisali svoje ime i prezime te ostale osobne podatke. Ili ste upisali tražene podatke, ali niste kliknuli gumb Registracija. S obzirom na to da podatci nisu uneseni, potvrda se kreira bez podataka. Nažalost, mi ne možemo biti sigurni tko se prijavio bez prijavnih podataka (jer nisu upisani) pa shodno tomu nismo u mogućnosti izdati potvrdu.

Pogrešno upisani registracijski podatci.

Osobne podatke u potvrdi kreira autonomni sustav te nisu moguće izmjene u već kreiranoj potvrdi. Nažalost, nismo u mogućnosti izdati potvrdu s drugom podacima.

Mogu li dobiti potvrdu za odgledanu snimku?

Potvrdu je moguće dobiti samo za uživo odgledanu edukaciju. Nažalost, nismo u mogućnosti izdati potvrdu za odgledanu snimku.

Postoje li snimke edukacija?

Za sve edukacije postoje snimke na Alfa portalu koje su dostupne u Bazi edukacija.
Iznimke su edukacije namijenjene isključivo određenim grupama poput učitelja ili odgojitelja te na kojima postoji mogućnost otkrivanja privatnih podataka. Radi zaštite sudionika, takve snimke ne objavljujemo, već se trajno brišu.

Niste u mogućnosti prisustvovati edukaciji uživo?

Ako ne možete prisustvovati, nema problema – u roku od 48 h snimka edukacije bit će dostupna na Alfa portalu u Bazi edukacija.

Prema našem pravilniku o sudjelovanju na online edukacijama, naknadno izdavanje potvrda nije moguće. Nadamo se da ste uspješno riješili svoju poteškoću.