PROGRAM I RASPORED WEBINARA - 1. DIO
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete:
• upotpuniti nastavu novim pjesmama, klavirskim pratnjama i audiomatricama
• kod učenika unaprijediti ritam, izgovor i intonaciju
• primijeniti proces obrade dječje pjesme na kreativan način
• iskoristiti i unaprijediti međupredmetnu povezanost.
Također, moći ćete i:
• kreirati vlastiti projekt
• dobiti ideje za izvođenje pjesama na različitim područjima
• povezati različite vidove nastavnih i izvannastavnih aktivnosti.
Ova je online edukacija za vas jer:
• ste učitelj koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• ste učitelj koji aktivno uključuje učenike u zanimljive i korisne projekte
• ste učitelj koji želi unaprijediti kvalitetu svoje nastave novim materijalima
• želite osvijestiti važnost suradnje među učenicima
• želite svojim učenicima osigurati kreativnu nastavu.
O Vašem predavaču:
Andreja Gribl magistrica je klavira i glazbene pedagogije. Radi u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku kao profesorica klavira i korepetitorica dječjeg zbora mlađeg uzrasta, a na Akademiji za umjetnost i kulturu radi kao umjetnička suradnica. Aktivno se bavi skladanjem (piše za razne instrumentalne i vokalne sastave, klasičnu i komercijalnu glazbu). Dobitnica je više domaćih i inozemnih nagrada za svoje kompozicije.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
UVODNI DIO (2.5 minute)
SADRŽAJ ZBIRKE (12.5 minuta)
PRIMJENA I IDEJE ZA KORIŠTENJE ZBIRKE (20 minuta)
ZAKLJUČAK (2 minute)
PROGRAM I RASPORED WEBINARA - 2. DIO
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete:
• objasniti aktivno slušanje na satu iz perspektive glazbene pedagogije, psihologije i psihologije glazbe
• opisati višemodalnost i višemodalno učenje te konstruirati ideje o primjeni istog u nastavi glazbene kulture
• razlikovati razine glazbene prijemčivosti kao važan faktor kod izrade priprema i strukturiranja programa rada.
Također, moći ćete i:
• objasniti znanstvenu utemeljenost emocionalno-spoznajnog slušanja glazbe u nastavi
• razlikovati razine slušanja i analize glazbe na satu Glazbene kulture.
Ova je online edukacija za vas jer:
• Vi ste učitelj razredne nastave ili nastavnik glazbene kulture koji želi unaprijediti svoj rad i uvesti nove kreativne pristupe u radu.
Preduvjeti:
• Za ovu temu potrebno je poznavati osnove metodike nastave glazbene kulture.
O Vašem predavaču:
Slavica Gilić završila je studij glazbene pedagogije i muzikoterapije te usavršavanje iz elektroničke glazbe. Predaje glazbenu kulturu u školi i Elemente muzikoterapije na Muzičkoj akademiji u Puli. Autorica je više objavljenih stručnih radova, recenzija i monografija te organizatorica nekoliko edukacija na temu body percussiona sa stranim predavačem.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
PREDSTAVLJANJE AUTORA KNJIGE, DR. SABINE VIDULIN (3 minute)
ŠTO JE EMOCIONALNO-SPOZNAJNO SLUŠANJE GLAZBE, ŠTO JE VIŠEMODALNOST I KOJE SU RAZINE PRIJEMČIVOSTI GLAZBE? (10 minuta)
ZAKLJUČAK I INFORMACIJE (3 minute)