PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete:
• opisati body percussion i načine na koje utječe na razvoj učenika
• na pravilan način oblikovati i zapisivati aranžmane za aktivnost s body percussionom
• raspraviti o primjeni body percussiona u različitim nastavnim temama.
Također, moći ćete i:
• argumentirati znanstvenu utemeljenost ove tehnike.
Ova je online edukacija za vas jer:
• Vi ste ravnatelj koji želite upoznati kreativan način rada kako biste mogli potaknuti kolege s kojima radite.
• Vi ste učitelj razrednik koji želi naučiti nove, korisne i kreativne aktivnosti za sat razrednika kako biste postigli koheziju razreda, produljenje koncentracije i razvoj kreativnosti (glazbene predispozicije nisu uvjet).
• Vi ste nastavnik glazbene kulture koji želi unaprijediti svoj rad i uvesti nove kreativne pristupe.
• Vi ste učitelj koji aktivno uključuje učenike u kreativan rad i omogućava uspjeh svim učenicima prema njihovim sposobnostima i interesu.
Preduvjeti:
• za ovu tehniku svaka osoba ima dovoljno glazbenih sposobnosti, točnije ne treba nikakvo glazbeno predznanje, a ako ga osoba ima, dobro će doći jer svatko može izvoditi body percussion na svoj način.
O Vašem predavaču:
Slavica Gilić završila je studij glazbene pedagogije i muzikoterapije te usavršavanje iz elektroničke glazbe. Predaje glazbenu kulturu u školi i Elemente muzikoterapije na Muzičkoj akademiji u Puli. Autorica je više objavljenih stručnih radova, recenzija i monografija te organizatorica nekoliko edukacija na temu body percussiona sa stranim predavačem.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (3 – 5 minuta)
• predstavljanje predavača
B (10 minuta)
• Što je body percussion i zašto bismo ga trebali poznavati i koristiti se njime (PPT i video)?
C (15 – 20 minuta)
• Kako se izvodi i zapisuje body percussion aranžman?
D (10 minuta)
• pitanja i osvrt publike na temu
E (5 minuta)
• zaključak i informacije
SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 – 10 minuta).