PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije znat ćete:
• razliku između upravljanja razrednom klimom i discipline
• obilježja kvalitetne nastave
• koje dobre osobine učitelja su važne u upravljanju razrednom klimom
• obilježja učitelja u uspostavi autoriteta u nastavi.
Također, moći ćete i:
• prepoznati vlastiti odgojni stil poučavanja tehnika i postupaka uspostavljanja razrednom klimom
• povezati važnost stvaranja dobrih interpersonalnih odnosa među učenicima koji doprinose ugodnoj razrednoj klimi.
Ova je online edukacija za vas jer...
• je jedna od važnijih osobina učitelja upravo sposobnost upravljanja razrednom klimom.
• ćete moći osvijestiti važnost prihvaćanja različitosti među učenicima.
• ste učitelj koji stvara emocionalnu klimu ugode kojom se osigurava kvaliteta nastave i aktivno uključivanje učenika u rad i omogućava uspjeh svih učenika prema njihovim sposobnostima i interesu.
Preduvjeti:
• iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ).
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:
• razmisliti o vlastitom načine upravljanja razrednom klimom, tehnikama i alatima kojima se koristite u radu i prepoznati iskreno stupanj svog ozračja u razredu
• ispuniti test prepoznavanja vlastitog stila upravljanja razredom (možete ga preuzeti ovdje).
O Vašem predavaču:
Sonja Jarebica rođena je 23. listopada 1959. u Zagrebu. Kao magistra socijalne pedagogije stekla je bogato profesionalno iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Svoj rad usmjerila je na sprječavanje ili ublažavanje socijalnih problema djece i mladih, djelujući u smjeru poticanja pozitivnih promjena u ponašanju i uvjetima u kojima odrastaju i razvijaju se. Socijalna pedagogija podrazumijeva holistički i osobni pristup djeci i mladima koji povezuje obrazovanje i društvenu skrb o njima, a uključuje rad s pojedincem i socijalnim okruženjem (obitelj, škola, vršnjačke grupe, ali i šira zajednica), s krajnjim ciljem afirmacije prava djece.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• Osobine učitelja (vrijednosna slika o sebi)
B (15 minuta)
• Prepoznavanje vlastitog stila upravljanja razrednom klimom
C (25 minuta)
• Prepoznavanje vlastitog komunikacijskoga stila
D (35 minuta)
• Prepoznavanje 1 - 5 uspješno obrađenih nastavnih sati kao potvrda vlastite vrijednosti
E (45 minuta)
• Rješavanje zadatka
SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 do 10 minuta).
Udruga TI SI OK pruža psiho-socijalnu i pedagošku pomoć djeci i mladima sa smetnjama i poremećajem u ponašanju.
Osnovni cilj rada Udruge je pružanje psiho-socijalno-pedagoške pomoći djeci i mladima sa smetnjama i poremećajem u ponašanju, osmišljavanjem programa i aktivnosti neformalne edukacije, sa svrhom unapređenja kvalitete življenja, kao i unapređenja kvalitete života društvene zajednice u cjelini.
www.tisiok.hr