Terapeutska priča u razredu jednako je dobrodošla i učitelju i učenicima. Doznajte o jedinstvenoj moći iscjeljivanja i pomaganja terapeutskom pričom i kako ona pomaže čitatelju i slušatelju.
PODRUČJE: Neposredni rad s učenicima
KLJUČNE RIJEČI: terapeutska priča, poticaj, promjena, utjeha, učenici razredne nastave
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• upoznat ćete vrijednost terapeutske priče i primjere korištenja u razredu
• moći ćete prepoznati osnovna obilježja terapeutske priče
• moći ćete primijeniti terapeutsku priču u radu s učenicima.
Također, moći ćete:
• upotrijebiti napisanu i snimljenu audioverziju terapeutske priče Šumska škola za suočavanje učenika sa strahom od potresa.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj koji želi upotrijebiti terapeutsku priču kao pomoć u poticanju promjena ponašanja učenika.
• Vi ste učitelj koji radi s učenicima koji se nose sa strahom od potresa tijekom boravka u školi.
Poslije online edukacije peporučujemo vam:
• pročitati terapeutsku priču učenicima ili sebi.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Petra Kapović Vidmar, mag. prim. educ., (majka, supruga, kći, sestra, teta, prijateljica) učiteljica je razredne nastave u OŠ Nikola Tesla u Rijeci cijeli svoj radni vijek, 17 godina. S učenicima većinu vremena radi u cjelodnevnoj odgojno-obrazovnoj nastavi. Nakon edukacija o terapeutskim pričama piše vlastite i koristi ih u privatnom životu i u radu s učenicima. S Maurom Lacovichem izdala je zbirku terapeutskih priča 7 putovanja koja je nedavno prevedena na albanski jezik. Priču Šalice, prevedenu na engleski jezik, objavila je u svojoj najnovijoj zbirci terapeutskih priča australska spisateljica Susan Perrow. Priča Šumska škola snimljena je metodom storytelling za potrebe radijske emisije na Radiju Rijeka.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A Uvod o terapeutskoj priči
B Primjeri iz prakse
C Prijedlog primjene terapeutske priče za strah od potresa
D Diskusija – pitanja i odgovori