Konkretnim i kreativnim primjerima iz prakse predavačica će vas potaknuti da priče u svom razredu iskoristite na nove, poticajne načine.


MODUL:Lektira

VRSTA: Redovita nastava

KLJUČNE RIJEČI: priče, važnost priča, aktivnosti uz priču


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• niz primjera iz prakse o korištenju priče kao poticaju
• ponoviti pojam priče i zašto su potrebne
• prisjetiti se kako odabirati priču
• djelotvornost „ljekovitost” priče.

Također, moći ćete i:

• upoznati niz naslova koji mogu biti poticaji za aktivnosti u razredu
• upoznati konkretne kreativne primjere provedene u praksi
• samostalno implementirati predložene priče u svoj rad.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoj rad u pristupu obrade lektire na kreativniji i inovativniji način.

Preduvjeti:

• učiteljica razredne nastave, nastavnik predmeta Hrvatski jezik

Poslije online edukacije preporučujemo vam:

  • Velički, Vladimira (2013.), Pričanje priča- stvaranje priča, ALFA, Zagreb
  • https://hcdbilten.wordpress.com/2017/08/29/vrijeme-za-pricu-primjer-dobre-prakse/

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Maja Pignar-Mijović rođena je 1973. u Karlovcu, gdje živi i radi. Zaposlena je u OŠ „Braća Seljan“ te je učitelj mentor s više od 24 godine iskustva u nastavi. Tijekom radnog staža provela je 17 godina u kombiniranim odjelima, od toga osam godina u četverorazrednoj kombinaciji. Problematikom (ne)čitanja sustavno se bavi više od desetljeća i pol. Raznim vlastito osmišljenim  razrednim projektima i suradnjama radi na poticanju čitanja i kreativnosti učenika. Autorica je članaka kojima dijeli dobru praksu povezanu s poticanjem čitanja u e-Biltenu HČD-a, Školskim novinama, ALFA portalu i drugim portalima. Predavala je na ŽSV-u i Webučionici na istu tematiku. Članica je Čitateljskog kluba „Luda čajanka“ u Karlovcu.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (10 minuta)
Zašto priče?

B (10 minuta)
Utjecaj užurbanosti na djecu i ljekovitost priča.

C (25 minuta)
Priča kao poticaj – primjeri iz prakse

D (5 minuta)
Zaključak


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)