Konkretnim i kreativnim primjerima iz prakse predavačica će vas potaknuti da priče u svom razredu iskoristite na nove, poticajne načine.
MODUL:Lektira
VRSTA: Redovita nastava
KLJUČNE RIJEČI: priče, važnost priča, aktivnosti uz priču
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• niz primjera iz prakse o korištenju priče kao poticaju
• ponoviti pojam priče i zašto su potrebne
• prisjetiti se kako odabirati priču
• djelotvornost „ljekovitost” priče.
Također, moći ćete i:
• upoznati niz naslova koji mogu biti poticaji za aktivnosti u razredu
• upoznati konkretne kreativne primjere provedene u praksi
• samostalno implementirati predložene priče u svoj rad.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoj rad u pristupu obrade lektire na kreativniji i inovativniji način.
Preduvjeti:
• učiteljica razredne nastave, nastavnik predmeta Hrvatski jezik
Poslije online edukacije preporučujemo vam:
- Velički, Vladimira (2013.), Pričanje priča- stvaranje priča, ALFA, Zagreb
- https://hcdbilten.wordpress.com/2017/08/29/vrijeme-za-pricu-primjer-dobre-prakse/
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Maja Pignar-Mijović rođena je 1973. u Karlovcu, gdje živi i radi. Zaposlena je u OŠ „Braća Seljan“ te je učitelj mentor s više od 24 godine iskustva u nastavi. Tijekom radnog staža provela je 17 godina u kombiniranim odjelima, od toga osam godina u četverorazrednoj kombinaciji. Problematikom (ne)čitanja sustavno se bavi više od desetljeća i pol. Raznim vlastito osmišljenim razrednim projektima i suradnjama radi na poticanju čitanja i kreativnosti učenika. Autorica je članaka kojima dijeli dobru praksu povezanu s poticanjem čitanja u e-Biltenu HČD-a, Školskim novinama, ALFA portalu i drugim portalima. Predavala je na ŽSV-u i Webučionici na istu tematiku. Članica je Čitateljskog kluba „Luda čajanka“ u Karlovcu.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• Zašto priče?
B (10 minuta)
• Utjecaj užurbanosti na djecu i ljekovitost priča.
C (25 minuta)
• Priča kao poticaj – primjeri iz prakse
D (5 minuta)
• Zaključak
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)