PODRUČJE: Neposredni rad s učenicima
KLJUČNE RIJEČI: neposredni rad s učenicima, osobni rast, razvoj, optimizam
PROGRAM WEBINARA
Na ovoj online edukacij upoznat ćete:
• pojam optimizma i razlike u odnosu na pesimizam
• strategije i tehnike povećanja optimizma kod učenika
• primjenu optimističnog stava kroz komunikaciju u nastavi.
Također, moći ćete i:
• potaknuti učenike da na problem gledaju kao na izazov
• kao važna odrasla osoba u životu djeteta biti model primjene optimistične komunikacije
• kroz konkretne primjere vježbati optimističnu komunikaciju s učenicima.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste ravnatelj koji je odgovaran za veliki broj zaposlenika i želi poboljšati svoje vještine za poticaj i inspiraciju za rad.
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti uspješnost vođenja razreda.
Preduvjeti:
• iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ)
• učitelj razredne nastave, učitelj predmetne nastave
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:
• promisliti o vlastitoj primjeni optimizma u nastavnom procesu.
Poslije online edukacije preporučamo vam:
• prakticirati primjenu optimistične komunikacije u situacijama pesimizma kod učenika.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Sonja Jarebica rođena je 23. listopada 1959. u Zagrebu. Kao magistra socijalne pedagogije stekla je bogato profesionalno iskustvo u radu s djecom i mladima s problemima u ponašanju. Svoj rad usmjerila je na sprječavanje ili ublažavanje socijalnih problema djece i mladih, djelujući u smjeru poticanja pozitivnih promjena u ponašanju i uvjetima u kojima odrastaju i razvijaju se. Socijalna pedagogija podrazumijeva holistički i osobni pristup djeci i mladima koji povezuje obrazovanje i društvenu skrb o njima, a uključuje rad s pojedincem i socijalnim okruženjem (obitelj, škola, vršnjačke grupe, ali i šira zajednica), s krajnjim ciljem afirmacije prava djece.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 min)
• Pojam optizma i razlike u odnosu na pesimizam
B (20 minuta)
• Tehnike povećanja optimizma
C (10 minuta)
• Zašto je djecu važno učiti optimizmu
D (10 minuta)
• Komunikacija u cilju razvoja optimizma (pozitivna potkrepljenja...)
E (10 minuta)
• Kako se ponašati u situacijama kada učenici dožive neuspjeh
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)