Propitkivati, istraživati, samostalno zaključivati te stvarati vlastite povijesne naracije cilj je prema kojem trebamo usmjeravati naše učenike od početka njihova obrazovanja. Povijest nisu godine i pojmovi ispisani na stranicama debelih knjiga, povijest je priča koja ima svoj početak, sredinu i kraj smještene u ispravnom vremenskom slijedu. Zahvaljujući povijesti, pričamo priče, pišemo knjige, snimamo filmove i svakodnevno mijenjamo pozornicu života i pogled na događaje koji nas okružuju.
VRSTA: redovita nastava
METODA POUČAVANJA: interaktivno predavanje
KLJUČNE RIJEČI: tehnički koncepti, koncept vremena i prostora, moderna nastava povijesti, nastavne metode, nastava PiD-a, nastava povijesti
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• objasniti osnovne pojmove vezane uz tehničke koncepte u nastavi povijesti
• opisati pojedine metode rada s konceptom vremena i prostora u odgojno-obrazovnom procesu
• procjenjivati uspješnost pojedinih metoda/postupaka u ovisnosti o cilju i očekivanim ishodima PiD-a i Povijesti.
Također, moći ćete i:
• samostalno pripremiti i primijeniti prikazane metode rada s konceptom vremena i prostora u nastavi PiD-a pri obradi povijesnog sadržaja.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj koji želi razvijati svoje opće i specifične kompetencije potrebne za korištenje i odabir različitih suvremenih strategija i metoda u odgojno-obrazovnim procesima
• Vi ste učitelj koji želi ovladati različitim strategijama, metodama i postupcima koji se koriste u odgojno-obrazovnom procesu i želi steći kompetencije za kritičko promišljanje o njihovoj ulozi u procesu odgoja, poučavanja i učenja.
Preduvjeti:
• učitelj/nastavnik povijesti
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Ivana Smolec Mustapić profesorica je povijesti u IV. OŠ Bjelovar. Administratorica je platforme Topoteka Bjelovar. Autorica je digitalnih sadržaja za Povijest 6, 7 i 8, aktivna sudionica međunarodnih stručnih radionica i predavanja i voditeljica Županijskog stručnog vijeća za nastavni predmet Povijest.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• Moderna nastava povijesti
B (10 minuta)
• Tehnički koncepti u nastavi povijesti
C (10 minuta)
• Koncepti vremena i prostora
D (10 minuta)
• Strategije i primjeri rada s konceptom vremena i prostora
E (5 minuta)
• Pitanja
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)