Koliko smo motivirani za pogled iz druge perspektive?
PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete:
• uočiti važnost kvalitetne suradnje s roditeljima
• shvatiti razliku između pojmova suradnja i partnerstvo s roditeljima
• analizirati svoju dosadašnju suradnju
• osvijestiti važnost građenja odnosa međusobnog povjerenja i uvažavanja
• spoznati značaj vlastite motivacije za stvaranje partnerskog odnosa
• osvijestiti učiteljsku odgovornost za pokretanje i održavanje partnerskog odnosa.
Također, moći ćete i:
• organizirati roditeljski sastanak praktičnim alatima za upoznavanje roditelja
• napraviti plan roditeljskih sastanaka temeljen na istraženim očekivanjima i potrebama roditelja – uz predložene praktične alate i materijale.
Ova je online edukacija za vas jer
• Vi ste razrednik koji želi proanalizirati svoju suradnju i pronaći načine i alate za usavršavanje
• Vi ste razrednik kojem na početku karijere trebaju praktični alati za uspješno razredništvo i komunikaciju s roditeljima
• Vi ste učitelj svjestan da dobrom suradnjom i partnerskim odnosom s roditeljima možete utjecati na razvoj i napredak svojih učenika
• Vi ste učitelj svjestan da samo preventivnim radom možete otkloniti moguće nesporazume i sukobe s roditeljima.
Preduvjeti:
• motivacija za analizu vlastitog rada i želja za promjenama uz učenje novih alata i tehnika
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:
• ispuniti online upitnike:
ANALIZA MOJE SURADNJE S RODITELJIMA
Poželjno je prije online edukacije napraviti sljedeće:
• promisliti o vlastitoj suradnji s roditeljima i uočiti teškoće
• osvijestiti svoju (učiteljsku) odgovornost za pokretanje i održavanje partnerskog odnosa.
O Vašem predavaču:
Valerija Baran rođena je 11. travnja. 1971. u Vinkovcima. 1991. godine upisala je pedagogiju na Filozofskom fakultetu i od tada živi u Zagrebu. Već 20 godina radi kao stručna suradnica pedagoginja u OŠ bana Josipa Jelačića u Podsusedu. Veliku pažnju u svom radu posvećuje podršci učiteljima u raznim teškim situacijama s učenicima i roditeljima te savjetuje i educira roditelje koji se nađu pred raznim životnim izazovima. Smatra da je od iznimne važnosti raditi na stručnom usavršavanju učitelja s jedne strane, ali i na edukaciji roditelja s druge strane. Ponosna je supruga i majka 3 sina, pa jako dobro prepoznaje važnost ove teme i s roditeljskog stajališta.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (15 minuta)
• cilj predavanja
• važnost dobre suradnje
• upitnik – analiza upitnika
• o čemu ovisi dobra suradnja
• jesu li pojmovi suradnja i partnerstvo istoznačnice
B (10 minuta)
• teorijski dio
• Što je suradnja?
• Što je partnerstvo?
• Tko je odgovoran za građenje odnosa?
C (15 minuta)
• trenutni društveni položaj učitelja – mišljenje javnosti
• učitelj za 21. st. – cjeloživotno obrazovanje
• obrnuta učionica – pogled iz drugog kuta – ući u cipele roditelja
• prevencija problema – biti korak ispred
• planiranje partnerskog odnosa
D (15 minuta)
• Primjer roditeljskog sastanka
• Primjeri materijala za upoznavanje
E (5 minuta)
• način i pravila svakodnevne komunikacije – određuje učitelj
• poštivanje pravila
• zaključak
SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (10 minuta).