Edukacija će obuhvatiti izazove rada s darovitim učenicima u razredu te slikovito prikazati izazovne situacije u učionici. Upoznat ćete različite tipove darovitih učenika te uz praktične primjere naučiti kako svakom od njih pružiti podršku koja zahtjeva suradnju učitelja, stručne službe, obitelji i šire zajednice.
PODRUČJE: darovitost
KLJUČNE RIJEČI: darovitost, daroviti učenici, strah od neuspjeha
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije ćete:
• razumjeti posebne potrebe darovitih učenika i strah od neuspjeha kod darovitih učenika
• razumjeti ponašanja darovitih učenika
• razumjeti utjecaj okoline na razvoj darovitih učenika
• povezati prikazane situacije s vlastitim iskustvima
• znati kako se nositi s izazovima darovite djece
• upoznat ćete metode za rad s darovitim učenicima
• pronaći inspiraciju.
Također, moći ćete i:
• bolje razumjeti darovite učenike
• postati dio okoline koja pozitivno utječe na darovite učenike
• povećati kvalitetu rada s darovitim učenicima.
Ova je online edukacija za Vas jer..
• Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite poboljšati svoje vještine za poticaj i inspiraciju na rad.
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje kompetencije u radu s darovitom djecom.
• Vi ste učitelj u produženom boravku koji radi s različitim skupinama učenika.
• Vi ste edukator koji radi u različitim programima s darovitom djecom.
Poslije online edukacije preporučamo Vam:
• https://mzo.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Publikacije/Smjernice-za-rad-s-darovitom-djecom-i-ucenicima.pdf
• povezivanje s drugim učiteljima i edukatorima u radu s darovitom djecom i izmjena iskustava.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Marija Delinger učiteljica je razredne nastave, a područje posebnog interesa rada joj je rad s darovitim učenicima. Educirana je za rad s darovitom djecom kao posebnom odgojno-obrazovnom potrebom te se redovito usavršava u području darovitosti. Članica je Udruge Klikeraj koja se bavi radom s darovitom djecom. Voditeljica je radionica za poticanje kreativnog mišljenja te radionica iz STEAM područja za učenike. Doktorandica je na Poslijediplomskom doktorskom studiju Obrazovne znanosti i perspektive obrazovanja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 min)
• uvod
B (15 minuta)
• poseban pristup darovitim učenicima i njihov strah od neuspjeha
C (25 minuta)
• pogled u učionicu: primjeri prakse u radu s darovitim učenicima
D (5 minuta)
• zaključak
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)