PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije znat ćete:
• koja su razvojna jezična obilježja vaših učenika
• što je pisanje i kako ga razvijati s obzirom na dob učenika
• što je kreativnost i kako je primjenjivati u poticanju pisanja
Također, moći ćete i:
• povezati sadržaje pravopisa i pisanja
• poticati stvaralačko pisanje svojih učenika
• jasnije vrednovati i evaluirati pisane radove svojih učenika.
Ova je online edukacija za vas jer...
• Vi ste učitelj koji treba opismeniti mlade generacije
• Vi ste učitelj koji želi pobuđivati i razvijati kreativnost svojih učenika
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti svoje znanje i vještine u području Jezika i komunikacije i naučiti nešto više o tome kako razvijati pisane komeptencije svojih učenika.
Preduvjeti:
• učitelj razredne nastave
• učitelj hrvatskoga jezika
• stručni suradnik koji u svom radu želi poticati stvaralačko pisanje.
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije online edukacije:
• pogledati Kurikulum nastavnoga predmeta Hrvatski jezik u domeni Jezik i komunikacija (4. ishod – pisanje)
Poželjno je prije online poduke napraviti sljedeće:
• promisliti o vlastitim jezičnim kompetencijama i stavu prema pisanju
• promisliti o vlastitoj kreativnosti i samovrednovati je
O Vašem predavaču:
Katarina Aladrović Slovaček rođena je u Požegi, a djetinjstvo je provela u Pleternici. Davne 1999. došla je na studij u Zagreb i ovdje ostala. Prvo je diplomirala kroatistiku i sociologiju, potom magistrirala, a na koncu i doktorirala s temom razvoja jezičnih kompetencija u ranojezičnome diskursu. Kratko je radila u osnovnoj školi i gimnaziji kao profesorica hrvatskoga jezika i sociologije, a već 14 godina radi na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu gdje predaje kolegije vezane uz hrvatski jezik. Od 2016. godine piše udžbenike za hrvatski jezik u osnovnoj školi – Čitam i pišem 1, 2, 3 i 4 na što je osobito ponosna, kao i na svoje dvije knjige Kreativne jezične igre (2018) i Od usvajanja do učenja hrvatskoga jezika (2019). Napisala je šezdesetak znanstvenih i stručnih radova te sudjelovala na mnogobrojnim domaćim i međunarodnim konferencijama, ljetnim i zimskim školama te studijskim boravcima u inozemstvu. Majka je četvero djece: Andrije, Pavle, Matije i Karle. Piše blog, svira orgulje, pjeva u zboru, vodi glazbeno-jezične radionice za djecu te sudjeluje kao edukator u komunikacijskim tečajevima za odrasle.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 minuta)
• Uvod – zašto smo ovdje, nekoliko pitanja (retoričkih)
B (10 minuta)
• O pisanju i procesima pisanja
• Procijenite pisanu kompetenciju svojih učenika (1 – 5)
C (10 minuta)
• Pisanje u Kurikulumu Hrvatskoga jezika i točnost
D (10 minuta)
• O kreativnosti
• Procijenite svoju kreativnost
• Osobine kreativnih osoba
E (5 minuta)
• Zadatak
F (5 minuta)
• Zaključak
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)