PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove ćete online edukacije moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• opisati problemski zadatak
• razlikovati standardni zadatak riječima od problemskog zadataka
• proces rješavanja problema.
Također, moći ćete i:
• upoznati različite tipove zadataka koji zahtjevaju višu kognitivnu razinu
• promišljati o vrednovanju rješavanja problema u nastavi matematike.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite poboljšati svoje vještine za poticaj i inspiraciju na rad
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva.
O Vašim predavačicama:
Tatjana Brešćanski profesorica je matematike i fizike u zvanju učiteljice savjetnice. Radi u OŠ Vladimira Nazora u Vinkovcima. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike u Vukovarsko-srijemskoj županiji. Autorica je primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja u nastavi na daljinu. Suautorica je otvorenih digitalnih obrazovnih sadržaja za 6. i 7. razred osnovne škole objavljenih na Edutoriju.
Kristina Vučić profesorica je matematike i fizike u zvanju učiteljice savjetnice. Radi u OŠ Ivana Filipovića u Osijeku. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike u Osječko-baranjskoj županiji. Autorica je primjera dobre prakse primjene inovativnih metoda poučavanja u nastavi na daljinu. Članica je mentorskog tima za obrazovnu reformu i koordinatorica tima autora za snimanje video lekcija pri MZO.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (20 minuta)
• Prezentacija: O rješavanju problema kao strategiji aktivnog poučavanja i kao elementu vrednovanja u predmetu Matematika
B (20 minuta)
• Prezentacija: Kako razvijati proces i strategije rješavanja problema? (konkretni primjeri)
C (10 minuta)
• Prezentacija: Kako vrednovati rješavanje problema?
SAŽETAK WEBINARA, ANKETA I Q&A (5 do 10 minuta).