PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije moći ćete / znat ćete:
• opisati dobrobiti plesa i njegov utjecaj na tjelesno i zdravstveno stanje te na kreativnost
• objasniti načine komuniciranja plesom
• doživjeti i opisati emocije
• kako glazbom promijeniti svoje raspoloženje
• prepoznati i potaknuti određene aspekte plesa (socijalne, fizičke ili kognitivne).
Također, moći ćete i:
• obogatiti svoje znanje o emocijama
• objasniti kako ples potiče ugodne, a ublažava neugodne emocije
• upotpuniti aktivnosti koje provodite na redovnoj nastavi, u izvannastavnim ili izvanškolskim aktivnostima s učenicima osnovnoškolskog obrazovanja.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• želite primijeniti inovativan pristup poučavanja
• želite postići višu razinu aktivnosti učenika na satu Glazbene kulture i potaknuti učenike na promišljanje i upravljanje vlastitim raspoloženjima i emocijama.
Preduvjeti:
• iskustvo vođenja razreda (korisno, ali nije imperativ).
Prije online edukacije poželjno je:
• napraviti popis doživljenih emocija (tijekom jednog dana)
• razmisliti kako se nosim s pozitivnim ili negativnim emocijama i koliko one utječu na moj rad.
O Vašim predavačicama:
Marica Tadin završila je srednju glazbenu školu Josip Hatze u Splitu kao instrumentalist na oboi te Glazbenu teoriju na Filozofskom fakultetu u Zadru (odjel u Splitu). Poučava Glazbenu kulturu u osnovnoj školi i Glazbenu umjetnost u srednjoj školi već 32 godine. U radu je stekla zvanje savjetnice te obnaša dužnost voditeljice županijskog stručnog vijeća za glazbenu kulturu Splitsko-dalmatinske županije. Sudjeluje u radu više udruga kao voditeljica, skladateljica i aranžer tradicijskih napjeva. Autorica je knjige Kaštelanska narodna četvorka, više različitih članaka o tradicijskoj glazbi i glazbenoj praksi u Kaštelima izdanih u Zborniku radova udruge za očuvanje baštine Bijači. Izvedbama tradicijskih plesova sudjeluje na smotrama i festivalima u zemlji i inozemstvu.
https://europa.eu/!Hq49Fw
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• priča: Melodija i uvod o doživljenim emocijama kako bi potakle sudionike na razmišljanje o emocijama
B (20 minuta)
• psihologija plesa i kako ples utječe na nas
• prikaz videouratka – Kako djeca pokazuju emocije uz glazbu?
C (20 minuta)
• plesna radionica za 8. razred
5. Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)