PROGRAM I RASPORED WEBINARA
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije razumjet ćete / znat ćete:
• pomoći učenicima u razumijevanju kemijskih koncepata, interpretiranju kemijskih pojava i prevođenju uočenih pojava u jezik kemijskih jednadžbi i kemijske terminologije
• kako približiti učenicima temu kemijske ravnoteže
• kako izvoditi demonstracijski pokus ako su razredna odjeljenja u online nastavi.
Također, naučit ćete i:
• kako koristiti mozaBook u nastavi kemije
• kako provesti metodu obrnute učionice.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste nastavnik koji želi povećati interes učenika prema kemiji
• želite dobiti neku novu ideju koju možete iskoristiti u vlastitoj nastavi.
Preduvjeti:
•biti nastavnik kemije.
O Vašim predavačima:
Kristina Kristek srednjoškolska je nastavnica kemije u III. gimnaziji Osijek. Diplomirala je 2007. g. na Odjelu za kemiju i Odjelu za biologiju, Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku i stekla zvanje profesorice biologije i kemije. 2019. g. promovirana je u zvanje profesorice mentorice. Koautorica je na zbirkama zadataka iz kemije za 1., 2. i 3. razred gimnazije pod nakladništvom izdavačke kuće Alfa. Često mentorira učenike u istraživačkim radovima i projektima s ciljem razvoja znanstvenog promišljanja i poticanja ljubavi prema znanosti, prirodi i okolišu.
Silvija Krnić profesorica je kemije u III gimnaziji Osijek. Diplomirala je 2002. na Pedagoškom fakultetu Sveučilišta J. J Strossmayera u Osijeku. Promovirana je u zvanje profesora savjetnika 2016. Koautorica je na nekoliko udžbenika i na zbirkama zadataka iz kemije za 1., 2. i 3. razred gimnazije pod nakladništvom izdavačke kuće Alfa. Mentorica je brojnih učenika sudionika državnih natjecanja iz kemije.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (5 min)
•Kristina Kristek - Uvod i predstavljanje
•Prvo anketno pitanje
B (10 min)
•Silvija Krnić – predstavljanje metode obrnute učionice, uvod u temu kemijske ravnoteže
C (15 min)
•Kristina Kristek – kako predstaviti učenicima utjecaj promjene koncentracije na pomak kemijske ravnoteže
•Primjer kemijske ravnoteže iz prirode – zakiseljavanje oceana
D (10 min)
•Silvija Krnić – primjer kemijske ravnoteže iz laboratorija
•Video pokusa
E (15 min)
•K. Kristek i S.Krnić - Izvođenje demonstracijskog pokusa
•Drugo anketno pitanje
F (5 min)
•Silvija Krnić - Završni dio
•Kristina Kristek – zaključak i treće anketno pitanje