Volja i motivacija za čitanje opada iz generacije u generaciju i s tim se izazovom predavačica susreće godinama i kao učiteljica i kao roditelj. Zato lektiri pristupa na kreativan način, koji će predstaviti sa zadovoljstvom.


MODUL:Lektira

VRSTA: Redovita nastava

KLJUČNE RIJEČI: lektira, projektna nastava, kreativni pristup lektiri


PROGRAM WEBINARA

Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:

• saznanja o novim generacijama od kojih zahtijevamo čitanje lektirnog djela
• inovativnije načine u pristupu i obradi lektire u razrednoj nastavi
• prednosti kreativnog pristupa
• kreativni lektirni tjedan na primjeru 4. razreda.

Također, moći ćete i:

• upoznati konkretne kreativne primjere provedene u praksi
• pomoću prijedloga sami odraditi kreativni lektirni sat
• upoznati da priča može poslužiti kao poticaj za razne aktivnosti
• upoznati projekte kojima su priče pokretači.

Ova je online edukacija za Vas jer...

• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi osvježiti svoja znanja ili unaprijediti svoj rad u pristupu obrade lektire na kreativniji i inovativniji način.

Preduvjeti:

• učiteljica razredne nastave, nastavnik predmeta Hrvatski jezik

Poslije online edukacije preporučujemo vam:

Gabelica, M. – Težak, D. (2019). Kreativni pristup lektiri, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Ljevak, Zagreb.
• 
https://alfaportal.hr/index.php/4059-naslovnica/2354-kreativni-lektirni-tjedni-u-razrednoj-nastavi-primjeri-iz-prakse

 

O VAŠOJ PREDAVAČICI

Maja Pignar-Mijović rođena je 1973. u Karlovcu, gdje živi i radi. Zaposlena je u OŠ „Braća Seljan“ te je učitelj mentor s više od 24 godine iskustva u nastavi. Tijekom radnog staža provela je 17 godina u kombiniranim odjelima, od toga osam godina u četverorazrednoj kombinaciji. Problematikom (ne)čitanja sustavno se bavi više od desetljeća i pol. Raznim vlastito osmišljenim  razrednim projektima i suradnjama radi na poticanju čitanja i kreativnosti učenika. Autorica je članaka kojima dijeli dobru praksu povezanu s poticanjem čitanja u e-Biltenu HČD-a, Školskim novinama, ALFA portalu i drugim portalima. Predavala je na ŽSV-u i Webučionici na istu tematiku. Članica je Čitateljskog kluba „Luda čajanka“ u Karlovcu.

 

RASPORED WEBINARA

Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.

A (5 minuta)
• Što je kreativan pristup lektiri?

B (10 minuta)
• Što treba ostati iza nas u obradi lektire i zašto?

C (10 minuta)
• Kako do lektirnog kreativnog tjedna?

D (15 minuta)
• Kreativni pristup u obradi lektire u 4. razredu (lektirni tjedan)

E (10 minuta)
• Ostali kreativni pristupi u razrednoj nastavi

F (5 minuta)
• Prednost kreativnog pristupa u obradi lektire


Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)