Kako se nositi s prigovorima roditelja? Što činiti u izazovnim komunikacijskim situacijama? Naučite kvalitetnije komunicirati služeći se različitim komunikacijskim alatima i aktivnim slušanjem.
PODRUČJE: Nastavne kompetencije
KLJUČNE RIJEČI: komunikacijski proces, aktivno slušanje, suradnja
METODA POUČAVANJA: projektna nastava
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• prepoznati vlastite obrasce komuniciranja
• razumjeti neodgovarajuće komunikacijske obrasce ponašanja
• prepoznati važnost aktivnog slušanja
• primijeniti naučeno na osnovi konkretnih primjera tijekom predavanja.
Također, moći ćete i:
• kvalitetnije komunicirati s kolegama
• osnažiti suradnju s roditeljima učenika
• služiti se korisnim alatima u komunikacijskom procesu.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste ravnatelj koji je odgovoran za velik broj zaposlenika i želite poboljšati svoje vještine za poticaj i inspiraciju na rad
• Vi ste učitelj razrednik koji radi s različitim skupinama učenika i trebate poboljšati njihove mogućnosti za ostvarenje ciljeva
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti komunikaciju s roditeljima učenika kako bi postao uspješan razrednik i osigurao dobru suradnju.
Preduvjeti:
• iskustvo vođenja razreda (korisno ali nije imperativ)
• učitelj razredne nastave, učitelj predmetne nastave
• ravnatelj, pedagog, socijalni pedagog, psiholog.
Poslije online edukacije preporučujemo vam:
• ono što ste čuli isprobati s ukućanima kako biste isto mogli primijeniti u školi.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Marija Jurić edukacijska je psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnoj i srednjoj školi. Radi kao stručna suradnica – psihologinja u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZO-u od 2015. godine. U udruzi Klikeraj djeluje kao edukatorica, voditeljica psihološkog savjetovališta „Sidro” te kao autorica programa poticanja emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održava u Osijeku i Đakovu. U sklopu prošlogodišnjih Alfinih webinara održala je modul „Emocionalni svijet darovite djece”. Uža područja interesa: socioemocionalni razvoj darovitih učenika, emocionalna inteligencija, emocionalne i komunikacijske kompetencije.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 min)
• Uvodni pozdrav i najava teme, primjer komunikacije
B (5 minuta)
• Preduvjeti uspješne komunikacije
C (20 minuta)
• Zašto ne slušamo, što je aktivno slušanje i kako nam pomaže u komunikaciji s učenicima i roditeljima, vježbe parafraziranja i reflektiranja, primjeri
D (20 minuta)
• Što kada loše krene, kako se nositi s prigovorima roditelja
E (10 minuta)
• Tipovi ljudi i kako se s njima nositi
F (15 minuta)
• Kako postići pristanak i ostvariti suranju
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)