Pokusi u nastavi prirode i društva potiču kreativnost, razvijaju kritičko razmišljanje i zaključivanje. Upoznajte temeljne postavke njihova izvođenja, sigurnosna upozorenja i njihovu ulogu u Kurikulumu.
MODUL:Priroda i društvo
VRSTA: Redovita nastava, dodatna nastava, izvannastavne aktivnosti
KLJUČNE RIJEČI: istraživačka nastava, pokus u nastavi, nastavni predmet Priroda i društvo
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumijet ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• temeljne postavke izvođenja pokusa u nastavi, sigurnosna upozorenja, pokusi u Kurikulumu nastavnog predmeta Priroda i društvo.
Također, moći ćete i:
• uočiti važnost istraživačkog učenja
• povezati izvođenje pokusa s brojnim životnim situacijama
• detaljno objasniti izvedene pokuse.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj koji želi proširiti vlastite spoznaje izvođenja pokusa u nastavi
• Vi ste učitelj koji želi primijeniti istraživačko učenje u nastavi prirode i društva.
Poželjno je prije online edukacije:
• pročitati Kurikulum nastavnog predmeta Priroda i društvo za osnovne škole.
Preduvjeti:
• učitelji razredne nastave
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Dr. sc. Mila Bulić profesorica je Metodike nastave prirode i društva na Filozofskom fakultetu u Splitu na Odsjeku za učiteljski studij. Doktorirala je biologiju, a edukacijskom biologijom bavi se dugi niz godina. Autorica je više udžbenika iz prirode i kemije za osnovnu i srednju školu te udžbenika iz prirode i društva za sve razrede osnovne škole. Autorica je brojnih didaktičkih materijala za nastavu prirode i biologije te znanstvenih radova iz područja obrazovnih znanosti. Sudjeluje u izradi Strategije grada Splita, podskupina – obrazovanje. Sudjelovala je i sudjeluje u brojnim domaćim i međunarodnim projektima. Član je organizacijskih i znanstvenih odbora međunarodnih konferencija. Mentorira studente na Festivalu znanosti, Europskoj noći istraživača te godinama drži radionice na Centru izvrsnosti u prirodoslovlju Splitsko-dalmatinske županije. Poseban interes njezina znanstvenog rada jest rad s darovitim učenicima u STEM području.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A Uvodni dio (5 minuta)
B Pokus u nastavi (10 minuta)
C Istraživačka nastava (5 minuta)
D Prikaz pokusa u nastavi prirode i društva (30 minuta)
E Zaključak (5 minuta)
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)