PODRUČJE: Primjena međupredmetnih tema Građanskog odgoja i obrazovanja
MODUL: Mjesec dobre prakse
VRSTA: Redovita nastava
METODA POUČAVANJA: Prezentacija teme
KLJUČNE RIJEČI: međupredmetne teme; GOO; suradničko učenje, rad u timu, izrada digitalnog letka, govorenje, prezentiranje, glasovanje, argumentiranje, samovrednovanje, vršnjačko vrednovanje
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove edukacije razumjet ćete / moći ćete / znat ćete / upoznat ćete:
• osmisliti aktivnosti primjene međupredmetnih tema Građanskog odgoja i obrazovanja koje se spajaju s temama kurikuluma Engleskog jezika
• vrednovati (formativno) ostvarene ishode iz kurikuluma Engleskog jezika i odgojno-obrazovnih očekivanja kurikuluma međupredmetnih tema
• poticati učenike na argumentirano iznošenje mišljenja i glasovanja
• poticati učenike na suradničko učenje i rad u skupini
• poticati učenike na vrednovanje kao učenje (samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje).
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vi ste učitelj koji želi unaprijediti metode implementacije međupredmetnih tema u nastavu engleskog jezika kako bi učenici svjesnije i uspješnije primijenili aktivnosti vezane uz poboljšanje svoje kvalitete života i društva oko sebe te osvijestili važnost djelovanja u okviru svoje lokalne zajednice.
Preduvjeti:
• učitelji/nastavnici engleskog jezika
Zadatci koje bi bilo poželjno napraviti prije edukacije:
• aktiviran Office 365.
Poslije online edukacije preporučamo vam:
• postaviti pitanja vezana uz samu edukaciju.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Gordana Grgić profesorica je engleskog jezika i povijesti, a zaposlena je kao učiteljica engleskog jezika u OŠ Dragutin Tadijanović u Slavonskom Brodu.
RASPORED WEBINARA
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
• A (5 minuta)
Uvodni dio – sažetak edukacije i očekivanja međupredmetnih tema 3. ciklusa
• B (40 minuta)
Primjeri implementacije međupredmetnih tema u nastavu engleskog jezika; rad na projektu; prikaz i opis aktivnosti provedenih na nastavi te formativnog vrednovanja
• C (5 minuta)
Zaključak – prednosti implementiranja međupredmetnih tema i poteškoće s kojima se učitelji susreću pri realizaciji aktivnosti
Sažetak i odgovaranje na pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)