Učitelji vole raditi s darovitim učenicima. No ponekad je potrebno osvijestiti pravi način i upoznati zakonske okvire kako bismo osnažili vlastito znanje. Ova će edukacija odgovoriti na neka važna teorijska i praktična pitanja. Upoznat ćete i osvijestiti mitove, modele i definicije darovitosti. Također, edukacija govori o identifikaciji darovitosti kao i vrstama podrške darovitim učenicima. Važan dio predavanja odnosi se na konkretne praktične upute i stvarne primjere koji će svim učiteljima dati pozitivan poticaj i ohrabrenje da možda i u sebi prepoznaju darovito dijete, odnosno darovita učitelja.
KLJUČNE RIJEČI: daroviti učenici, pravilnik, identifikacija, podrška
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije:
• upoznat ćete kako provoditi stručne poslove u području identifikacije darovitosti te kako pratiti i vrednovati darovite učenike
• osvijestit ćete što je to adekvatna odgojno-obrazovna i socio-emocionalna podrška darovitim učenicima
• upoznat ćete kako izraditi potrebnu dokumentaciju koja će darovitom/darovitoj učeniku/učenici i školi osigurati osmišljen, utemeljen i planiran sustav rada.
Također, moći ćete i:
• obogatiti svoju svakodnevnu nastavu, izvannastavne i izvanškolske programe te osmisliti programe namijenjene specifično za darovite, ali i sve ostale učenike.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• učitelji vole raditi s darovitim učenicima. Ponekad je samo potrebno osvijestiti pravi način i upoznati potrebne zakonske okvire kako bismo osnažili vlastito znanje.
O VAŠIM PREDAVAČICAMA
Ivančica Fett-Škvarić, učiteljica savjetnica, više od dvadeset godina radi kao profesorica hrvatskoga jezika, trenutno u OŠ Suhopolje. Sada je u programu Osnovna škola kao cjelodnevna škola. Redovito se educira te prenosi svoja iskustava i znanja na učenike. Sudjeluje na različitim državnim i međunarodnim projektima.
Elvira Vujčić, učiteljica savjetnica, kao učiteljica hrvatskoga jezika radi u OŠ Eugena Kumičića u Slatini nepunih trideset godina. Svoje bogato učiteljsko iskustvo svakodnevno nadograđuje različitim edukacijama i neposrednim radom s učenicima. Svake godine mentor je učenicima na LiDraNu i Natjecanju iz hrvatskoga jezika. Osim toga već godinama sudjeluje u raznim državnim i međunarodnim projektima u okviru eTwinning i Erasmus programa.
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (3 – 5 minuta)
• uvod
B (20 – 25 minuta)
• prvi dio predavanja, teorija
C (20 – 25 minuta)
• prvi dio predavanja, praksa
Sažetak i pitanja iz odjeljka Q&A (10 minuta)