Okrijte kako poticati i razvijati učeničke vještine neophodne za uspjeh, s obzirom na poslovni i društveni aspekt 21. stoljeća, s naglaskom na razvoj vještina samoregulacije učenja i rješavanje stvarnog životnog problema.
MODUL: Matematika
VRSTA: Redovna nastava
PODRUČJE: Matematika, transfer kroz sve predmete
KLJUČNE RIJEČI: vještine 21. stoljeća, samoregulacija učenja, rješavanje stvarnog životnog problema
PROGRAM WEBINARA
Nakon ove online edukacije osvijestit ćete:
• važnost korištenja rubrika za učitelje, kojima se regulira način zadavanja aktivnosti učenicima, a kojima potičemo razvoj vještina 21. stoljeća.
Također, moći ćete i:
• vidjeti i povezati način zadavanja aktivnosti učenicima s unaprijed zadanim rubrikama i kriterijima, učinak kvalitetne povratne informacije i mogućnost popravljanja uratka (u skladu s povratnom informacijom), s kvalitetom konačnog učeničkog proizvoda.
Ova je online edukacija za Vas jer...
• Vas želimo ohrabriti i osvijestiti kako su vaši napori i ulaganje u promjene nastavnog procesa od iznimne važnosti za razvoj kreativnih pojedinaca koji će jednog dana i sami biti kreatori promjena u društvu.
O VAŠOJ PREDAVAČICI
Brankica Majdiš profesorica je matematike i informatike od 2000. godine, kada je diplomirala na Odjelu za matematiku pri Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Otad radi u OŠ Mladost Osijek, a po zvanju je učitelj izvrsni savjetnik. Redovito pohađa stručna usavršavanja i aktivno sudjeluje u njima. Voditeljica je Županijskog stručnog vijeća učitelja matematike Osječko-baranjske županije od 2014. godine. Osim što organizira stručne skupove, aktivno sudjeluje u njima. Predavala je na mnogim državnim skupovima iz matematike – u Zadru, Osijeku, Zagrebu te na CARNET-ovim korisničkim konferencijama u Rovinju, Dubrovniku, Šibeniku, a u protekle četiri godine i na online predavanjima. Sudjelovala je u projektu Sigurnost djece na internetu 2014./2015. i stvarala je nastavne sadržaje o sigurnom korištenju interneta. Od 2003. godine mentorica je studentima u izvođenju metodičkih vježbi iz nastave matematike u suradnji s Odjelom za matematiku u Osijeku. U 2017./2018. sudjeluje u projektu Ja raSTEM – stvaranje interdisciplinarnog STEM kurikuluma za darovite učenike koji je u organizaciji OŠ Hugo Kon iz Zagreba, a OŠ Mladost jedna je od škola partnera. Autorica je priručnika iz matematike Primjena kreativnih tehnika u nastavi matematike (Alfa, 2019.), kao i nekoliko stručnih članaka objavljenih na CARNET-ovoj korisničkoj konferenciji i časopisu MIŠ. Od 2019. sudjeluje kao jedna od voditeljica radionica za matematiku u Centru izvrsnosti Osijek. Sudjelovala je u provođenju eksperimentalnog programa Škola za život, kao učiteljica matematike, ali i kao mentorica u mentorskim radnim skupinama kurikularne reforme. U školskim godinama 2021./2022., 2022./2023. ostvarila je i nominaciju MIE-Experta te je nekoliko puta dobila nagradu MZO-a za najbolje odgojno-obrazovne djelatnike. Veseli se novim izazovima i radu s darovitom djecom te je otvorena za nova učenja.
Raspored je okviran te je podložan promjenama s obzirom na tijek edukacije i interakcije.
A (10 minuta)
• uvod, predstavljanje
B (40 minuta)
• vještine samoregulacije učenja i rješavanja stvarnih životnih problema
C (10 minuta)
• sažetak i pitanja iz Q&A odjeljka (10 minuta)