ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. GK. A.2.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Poznaje određeni broj kraćih skladbi (cjelovite skladbe, stavci ili ulomci) različitih vrsta glazbe (klasična, tradicijska, popularna, jazz, filmska glazba).


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Poznaje 3 – 10 kraćih skladbi.


SADRŽAJ
cjelovite skladbe, stavci ili ulomci klasične, tradicijske, popularne, jazz i filmske glazbe.


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

    • učenik poznaje 3 – 10 skladbi
    • poželjno je upoznavanje skladbe provesti pomoću audio i/ili videozapisa dviju ili više izvedbi iste skladbe
    • za realizaciju ishoda A.2.1. kod kraćih skladbi obvezno je cjelovito slušanje, a preporuča se i višekratno (ne nužno uzastopno) slušanje
    • višekratnim slušanjem učitelj će poticati učenika na zapamćivanje skladbe (dijela ili cjelovite skladbe), imena skladatelja i naziva skladbe
    • učitelj će tijekom godine na različite načine pratiti ostvarenje ishoda (preporučuju se formativni oblici praćenja)
    • učitelj će ustrajnim i kontinuiranim radom poticati učenike na što višu razinu poznavanja glazbenih djela
    • poželjno je da učenik s učiteljem posjeti najmanje jedan glazbeno-kulturni događaj
    • učitelj samostalno odabire glazbena djela za slušanje, primjerena dobi učenika.

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. GK. A.2.2. Učenik temeljem slušanja, razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice.

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
Temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice:

    • metar/dobe
    • tempo
    • visina tona
    • dinamika
    • boja/izvođači.

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Razlikuje glazbeno-izražajne sastavnice (jednu od druge).


SADRŽAJ
cjelovite skladbe, stavci ili ulomci klasične, tradicijske, popularne, jazz i filmske glazbe.


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA

    • učenik pljeskanjem ili koračanjem tijekom slušanja označava metar/dobe
    • učenik prepoznaje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice (uz pomoć učitelja / uz poticaj učitelja / samostalno), s naglaskom na kontrastna obilježja:
    • tempo – brz, umjeren, spor
    • visina tona – visoko, srednje, duboko
    • dinamika – glasno, srednje glasno, tiho
    • boja/izvođači – jedan, više (uz neobvezno prepoznavanje pojedinih glazbala i pjevačkih glasova).
    • Napomena: od učenika se ne traži korištenje stručne terminologije.