ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.1.1. Učenik sluša/čita tekst u skladu s početnim opismenjavanjem i pronalazi podatke u tekstu.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

  • izdvaja jedan ili više podataka iz teksta prema unaprijed zadanim pitanjima
  • služi se dječjim rječnicima
  • pronalazi natuknicu prema abecednome redu
  • crtežom i riječima izražava o čemu tekst govori

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA

sluša/čita tekst u skladu s početnim opismenjavanjem i prema smjernicama pronalazi podatke u tekstu.


ODGOJNO OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

  • izdvaja primjerene medijske sadržaje i razgovara o njima: animirani filmovi, televizijske i radijske emisije za djecu obrazovnoga i dječjeg programa, kazališne predstave, slikovnice i knjige za djecu
  • sluša čitanje ili samostalno čita kraće tekstove u književnim i zabavno-poučnim časopisima za djecu
  • prepoznaje obrazovne digitalne medije primjerene dobi i služi se njima

ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA

prepoznaje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu te izdvaja omiljene medijske sadržaje.


ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD

OŠ. HJ. C.1.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi.

 

RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

  • posjećuje kulturne događaje primjerene dobi
  • razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja
  • izražava svoj doživljaj kulturnoga događaja crtežom, slikom, govorom, pokretom, pjevanjem

SADRŽAJ

kulturni sadržaji: kazališne predstave za djecu, likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni    projekti namijenjeni djeci.


PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA

Ishod se ne vrednuje, samo se prati. Aktivnosti i sadržaji iskazani u ovome ishodu uvjetovani su dobi i interesima učenika, fizičkim okružjem (lokalne zajednice i njihova ponuda društveno-kulturnih i umjetničkih sadržaja) te upućivanjem na digitalne sadržaje dostupne svima bez obzira na mjesto školovanja ili stanovanja. Sadržaji izvanučioničkoga tipa zahtijevaju pojedinačni angažman svakoga učenika, aktiviranje stečenih znanja i kompetencija u smislu neposrednoga iskustvenoga učenja. Ishodom se potiče sobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.