ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.1.1. Učenik sluša/čita tekst u skladu s početnim opismenjavanjem i pronalazi podatke u tekstu.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
- izdvaja jedan ili više podataka iz teksta prema unaprijed zadanim pitanjima
- služi se dječjim rječnicima
- pronalazi natuknicu prema abecednome redu
- crtežom i riječima izražava o čemu tekst govori
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
sluša/čita tekst u skladu s početnim opismenjavanjem i prema smjernicama pronalazi podatke u tekstu.
ODGOJNO OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.1.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
- izdvaja primjerene medijske sadržaje i razgovara o njima: animirani filmovi, televizijske i radijske emisije za djecu obrazovnoga i dječjeg programa, kazališne predstave, slikovnice i knjige za djecu
- sluša čitanje ili samostalno čita kraće tekstove u književnim i zabavno-poučnim časopisima za djecu
- prepoznaje obrazovne digitalne medije primjerene dobi i služi se njima
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
prepoznaje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu te izdvaja omiljene medijske sadržaje.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.1.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
- posjećuje kulturne događaje primjerene dobi
- razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja
- izražava svoj doživljaj kulturnoga događaja crtežom, slikom, govorom, pokretom, pjevanjem
SADRŽAJ
kulturni sadržaji: kazališne predstave za djecu, likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Ishod se ne vrednuje, samo se prati. Aktivnosti i sadržaji iskazani u ovome ishodu uvjetovani su dobi i interesima učenika, fizičkim okružjem (lokalne zajednice i njihova ponuda društveno-kulturnih i umjetničkih sadržaja) te upućivanjem na digitalne sadržaje dostupne svima bez obzira na mjesto školovanja ili stanovanja. Sadržaji izvanučioničkoga tipa zahtijevaju pojedinačni angažman svakoga učenika, aktiviranje stečenih znanja i kompetencija u smislu neposrednoga iskustvenoga učenja. Ishodom se potiče sobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.