ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.1.1. Izvodi prirodne načine gibanja.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- Izvodi raznovrsne prirodne načine gibanja za ovladavanje prostorom, preprekama, otporom i baratanjem predmetima.
- Prepoznaje raznovrsne prirodne načine gibanja.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Oponašajući izvodi prirodne načine gibanja, pri čemu gibanja izvodi djelomično pravilno.
SADRŽAJ
Prirodni načini gibanja:
-
- hodanja-trčanja, puzanja, kolutanja, valjanja, premetanja, skakanja, padanja
- poskoci, skokovi, preskoci, naskoci, saskoci, penjanja, spuštanja (silaženja), provlačenja
- dizanja, nošenja, guranja, vučenja, upiranja, višenja
- baratanje predmetima raznovrsnih oblika, dimenzija, težina.
- Motoričke igre s elementima prirodnih načina gibanja.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Učenje, usvajanje i usavršavanje prirodnih načina gibanja.
Učitelj određuje aktivnosti kojima će se ostvariti ishodi prema uvjetima rada, tj. provedbe nastave TZK na otvorenim i zatvorenim sportskim vježbalištima.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. TZK. A.1.2.Provodi jednostavne motoričke igre.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Sudjeluje u jednostavnim motoričkim igrama.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI “DOBAR” NA KRAJU RAZREDA
Igru provodi prema uputi.
SADRŽAJ
Motoričke igre s elementima hodanja, trčanja, poskoka, skokova, bacanja, hvatanja, penjanja i silaženja, puzanja, valjanja, preskakanja, provlačenja, padova…
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Učenje, usvajanje i usavršavanje prirodnih načina gibanja.