ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- prepoznaje važne podatke u kratkom tekstu
- izdvaja iz teksta jedan ili više podataka prema zadanim uputama
- prepričava sadržaj teksta
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
prema smjernicama pronalazi podatke u elektroničkome tekstu oblikovanome u skladu s početnim opismenjavanjem.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.2.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- Izdvaja primjerene medijske sadržaje i razgovara o njima izražavajući vlastito mišljenje
- gleda i sluša animirane filmove, dokumentarne i igrane filmove za djecu – prati (gleda, sluša, doživljava) televizijske i radijske emisije za djecu obrazovnoga i dječjeg programa
- samostalno čita kraće tekstove u književnim i zabavno-poučnim časopisima za djecu
- prepoznaje obrazovne i interaktivne digitalne medije primjerene dobi i služi se njima
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD NA RAZINI USVOJENOSTI "DOBAR" NA KRAJU RAZREDA
razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu s kojima se susreće u svakodnevnome životu.
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHOD
OŠ. HJ. C.2.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi i iskazuje svoje mišljenje.
RAZRADA ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
-
- posjećuje kulturne događaje
- razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja
- izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem
- iskazuje svoj doživljaj nakon kulturnog događaja crtežom, slikom, govorom ili kraćim pisanim rečenicama
SADRŽAJ
kulturni sadržaji: kazališne predstave za djecu, posjet knjižnicama i odjelima većih knjižnica (zvučne knjige), likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci.
PREPORUKA ZA OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNOG ISHODA
Ishodom se potiče osobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice.